Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Zat ook net het topic door te lezen, hartstikke leuk zo op de zaterdag avond en dan ineens slotje.
Vraag me ook dan af waarom niet in zijn geheel verplaatsen.
Nu kan je wel een ander topic openen, maar het leuke van hoe een topic kan ontstaan is daarmee meteen weg.
Jammer!
Onassa schreef:Zat ook net het topic door te lezen, hartstikke leuk zo op de zaterdag avond en dan ineens slotje.
Vraag me ook dan af waarom niet in zijn geheel verplaatsen.
Nu kan je wel een ander topic openen, maar het leuke van hoe een topic kan ontstaan is daarmee meteen weg.
Jammer!
crossmonster schreef:Oke gaan we hier verder, ook goed
Nu heeft karl 2 topics moeten sluiten, en er loopt ernog een op lzp.
Ook zal ie mijn topic wel sluiten op FZ , en hij heeft nog een keer moeten posten in mijn advertentietopic.
Mijn god, was makkelijker geweest om gewoon in een keer topic naar HK te verschuiven
crossmonster schreef:Andere tijdzone denk ik
Maar goed, ontopic,
Ik heb elders ook wat geplaats, dus ik quote mezelf ff :crossmonster schreef:Oke gaan we hier verder, ook goed
Ook zal ie mijn topic wel sluiten op FZ , en hij heeft nog een keer moeten posten in mijn advertentietopic.
Mijn god, was makkelijker geweest om gewoon in een keer topic naar HK te verschuiven
Dus conclusie... ?
crossmonster schreef:Andere tijdzone denk ik
Maar goed, ontopic,
Ik heb elders ook wat geplaats, dus ik quote mezelf ff :crossmonster schreef:Oke gaan we hier verder, ook goed
Dus conclusie... ?
crossmonster schreef:Hij haalt de zaterdagavond niet eens, schat![]()
Verder helemaal met je eens !
crossmonster schreef:Sja aan dat probleem word ook niks gedaan, zo heb ik ook nog die onderbroeken die te groot zijn gekocht of andere hk-topics in mijn eigen berichten staan.
Overigens ook al weer zo'n voorbeeld van meten met meerdere maten
Uthrick schreef:maar help mij eens met mijn mierenneuker(r)ij dilemma
lindake schreef:Uthrick schreef:maar help mij eens met mijn mierenneuker(r)ij dilemma
Uit welk mierenneukerij dilemma wil jij geholpen worden?
Uthrick schreef:Mierenne*kerrij!![]()
Wat een woord is dat trouwens als je er bij na denkt... Is t met dubbel r of 1? En daarbij...Zou degene die dat woord bedacht heeft geprobeerd hebben om "iets" in een mier haar edele delen te steken?![]()
Dat lijkt mij moeilijk gaan, dus dan zou het woord moeten betekenen dat je heel veel moeite voor iets doet als je aan het "mierenneuken" bent.
Maar tjah, volgens mij bedoelen/verstaan de meeste mensen met/onder mierenneukerij dat je heel moeilijk doet over iets kleins. Al is dat van de mier ook klein dus dan zou het wel weer kunnen, toch?Aaargh.. ik kom er niet meer uit!!! HELP???
crossmonster schreef:Sorry Uth, (wat heb jij op vanavond?)
Ehm geen idee hoe je het spelt, ik dacht miereneukerij.