FAQ maken op FZ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: FAQ maken op FZ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:46

Zwartwitje schreef:
Dat laatste doe ik dus ook zo, ik bedoelde meer dat wanneer ik iets wil weten wat me onduidelijk is, ik eerst op zoek ga naar info voordat ik een topic open.

Jep, ik dus ook. Maar schijnbaar "werken" Bokkers anders, die vragen 't gewoon liever direct ofzo Nagelbijten / Gniffelen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:39

Goh ik geef gewoon antwoord op de vragen... Verwijs duidelijk naar de help en zeg dat ze daar voor al de 'technische' vragen terecht kunnen en op die manier hoop ik dat de gebruikers op den duur toch de help gaan gebruiken Lachen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:18

Nouks schreef:
Zwartwitje schreef:
Dat laatste doe ik dus ook zo, ik bedoelde meer dat wanneer ik iets wil weten wat me onduidelijk is, ik eerst op zoek ga naar info voordat ik een topic open.

Jep, ik dus ook. Maar schijnbaar "werken" Bokkers anders, die vragen 't gewoon liever direct ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Juist, dat denk ik dus ook Ja
En omdat er in de huidige charter al duidelijk verwezen wordt naar de FAQ/Help denk ik niet dat het gaat helpen om op FZ nog een extra FAQ te maken. De ervaring heeft toch al geleerd dat er vaak over FAQ's en charters heen gelezen wordt, dus daarom is het denk ik niet echt wenselijk om er nog meer te maken Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:47

Ik moet eerlijk bekennen dat mij de 'help' knop ook een hele tijd niet duidelijk was. Ik heb tijden lang als ik iets moet weten waarvan ik wist dat het in de FAQ stond dat opgezocht via de link die in het topic op FZ staat. Gestoord
Verder was ik de FAQ gewoon helemaal kwijt. Nu zal het wel aan mij liggen, maar ik bok al een paar jaar. Als je net nieuw ben lijkt het me logisch dat dit niet helemaal opvalt.

Alleen tja, gewoon even Temmen op zo'n topic en dan in het topic de link naar de FAQ geven is denk het makkelijkst. Zo'n lijst voegt imo weinig toe.