gemske schreef:Ik heb ook het omgekeerde weleens gezien, meer berichten in een topic dan dat het bekeken was (in de HK). Dat vond ik toch ook knap
Inderdaad erg knap!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gemske schreef:Ik heb ook het omgekeerde weleens gezien, meer berichten in een topic dan dat het bekeken was (in de HK). Dat vond ik toch ook knap
MLoeser schreef:ik lees ook veel meer mee dan ik post, ben vaak te lui om te posten
kaatje77 schreef:Tja, ik lees ook veel en soms denk ik: ik reageer; maar dan doe ik het later toch niet omdat je dan diegene tegen het harnas injaagt.
czarina schreef:Toch ook maar even reageren.
Zelf ben ik een fanatiek meelezer, en zit dagelijks dan ook zeker enkele uren op bokt![]()
Maar vaak wanneer ik wil reageren is het al een keer gezegd. En dat constant blijven herhalen in topics vind ik behoorlijk iritant.
Zoals meerdere hier al zeggen, na 3 keer weet iedereen het al wel.
Verder gebruik ik bokt ook weleens om ervaringen van andere te lezen, en is het dus niet altijd nodig om te posten
Arabesk schreef:kaatje77 schreef:Tja, ik lees ook veel en soms denk ik: ik reageer; maar dan doe ik het later toch niet omdat je dan diegene tegen het harnas injaagt.
en dus?
Je mening onderbouwd geven zodat mensen er iets van kunnen leren is niets mis mee.
Ik ben hier niet om vrienden te maken, die heb ik al, maar om mensen kennis te verstrekken en dan kunnen ze zelf kijken wat ze er mee doen.
MLoeser schreef:ja kan toch als je post onderaan de pagina toch zien wie er mee leest? zag laatst in grijs (niet aanklikbaar) ook iets met google