Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superwoman schreef:wat een drama over niets.
get a live and go on
superwoman schreef:wat een drama over niets.
get a live and go on
Chiqa schreef:Denk niet dat er opzet in het spel is, daar zal Naadje denk ik niet echt veel tijd voor hebben.
Oscar schreef:Om eerlijk te zijn vind ik niets 'bot' aan de tekst.
Zoals gezegd wordt er eerst aangegeven wat er mis is met je advertentie, daarna volgt een link naar de regels en dan wordt er verteld wat er met je topic gebeurd is.
Om eerlijk te zijn snap ik ook niet zo goed waarom je hier nu ineens zo over valt. Het is een kort en zakelijk bericht en als je vragen hebt of als het onduidelijk is dan mag je altijd even (op een fatsoenlijke manier graag) contact opnemen voor verdere uitleg.
Oscar schreef:.
Om eerlijk te zijn snap ik ook niet zo goed waarom je hier nu ineens zo over valt. Het is een kort en zakelijk bericht en als je vragen hebt of als het onduidelijk is dan mag je altijd even (op een fatsoenlijke manier graag) contact opnemen voor verdere uitleg.
Oscar schreef:. Alleen jij (en wij als mods) weten hoe vaak je al op de regels van EA gewezen bent; uiteraard hoef je deze informatie niet te vermelden (net zoals ik hier in dit topic geen opsomming zal maken), maar ik zou het wel op prijs stellen als je in elk geval gewoon de waarheid vertelt en niet beweert dat dit alles nieuw is voor je
Ik verwacht niet van je dat je hier je hele (EA) geschiedenis open en bloot neerzet (waarom zou je immers, daar hebben anderen helemaal niets mee te maken), maar het lijkt me niet de bedoeling om de boel te verdraaien.
Evelijn_ schreef:Nou vraag ik me af, hoe wil jij het dan zien?
Je zegt wel de hele tijd dat de toon anders mag, maar nu wil ik van jou wel eens zien wat jij een vriendelijk toonzetting vindt.
naadje24 schreef:superwoman schreef:wat een drama over niets.
get a live and go on
dat is jouw mening.....mag ik de mijnes gewoon ook verkondigen?
ook daar is bokt voor....
overigens als je het niets vind dan zit er zo een mooi kruisje aan de rechterkant
Citaat:Hoi,
Je topic voldoet niet aan de regels op EA. Het is namelijk de bedoeling dat paardenspullen en/of ruiterspullen en/of overige spullen apart worden aangeboden op het daarvoor betreffende fora. [EA-TK-PP] Welkom op EA TK PP Paarden en Pony's Je topic is verwijderd. Je kunt op het forum "EA Alles voor Ruiters" een topic openen met je ruiterbenodigdheden. Een topic op "EA Alles voor Paarden" met de paardenbenodigdheden, en een topic op "EA Overige" voor je overige niet-paard gerelateerde spullen.
Met vriendelijke groet,
[Naam van de moderator]
Citaat:Hoi,
Zoals je in de regels van EA kan lezen, is het pas na 3 weken toegestaan om eenzelfde artikel nog een keer onder de aandacht te brengen. Daarnaast is het pas na 1 week toegestaan om nieuw topic in dezelfde categorie te starten met andere spullen. [EA-TK-PP] Welkom op EA TK PP Paarden en Pony's Je topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
[Naam van de moderator]