Iemand liegt in een HK topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: Iemand liegt in een HK topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 19:48

Ik weet niet of ik er wat van zou zeggen iedergeval weet ik wel dat er mensen meelezen die je vast wel kennen of vroeg of laat achter komen dat jij het bent. Plus vindt ik het ook niet zo zinnig om onzin (want daar komt het eigenlijk op neer) te schrijven, het kan dan wel gedeeltijke waar zijn maar toch.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 07:59

Er zijn gewoon jammer genoeg te veel mensen die om aandacht schreeuwen, irl lukt dat wellicht niet zo,
dus vandaar dat ze op internet de meest bizarre dingen verzinnen en om de haverklap zielige topics openen, om maar meelij en aandacht te krijgen.

Vaak is dit een psychische aandoening, met alle respect, maar ik kan me dr soms wel aan irriteren, en van sommige users waarvan ik weet dat ze nogal eens een keer wat verzinnen, negeer ik veelal ook de posts.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 09:30

crossmonster schreef:
Er zijn gewoon jammer genoeg te veel mensen die om aandacht schreeuwen, irl lukt dat wellicht niet zo,
dus vandaar dat ze op internet de meest bizarre dingen verzinnen en om de haverklap zielige topics openen, om maar meelij en aandacht te krijgen.

Vaak is dit een psychische aandoening, met alle respect, maar ik kan me dr soms wel aan irriteren, en van sommige users waarvan ik weet dat ze nogal eens een keer wat verzinnen, negeer ik veelal ook de posts.

Inderdaad! Ken ook iemand die hier op bokt de meest zielige gelogen verhalen neerzet om maar aandacht te krijgen. Zit ook de ganse tijd zielig te doen en een aantal bokkers gaan daar ook nog eens heel erg in mee, dus ze wordt ook nog eens "gevoed".... Ik reageer er niet op, want dan krijg ik een lading pb's over me heen, waar je niet goed van wordt. Ik laat ze dus maar lekker in hun fantasiewereldje wanen en ben blij dat ik in ieder geval wel een leven heb, naast bokt... Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 09:38

Ja maar dat is denk ik ook het probleem dat heel veel mensen denken dat het echt is. Ik ook overigens hoor maar als ik 1 keer zo'n toppic heb gezien van zo'n persoon dan reageer ik er maar niet meer op.

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 09:48

"Doe een ander niet aan wat je niet wilt dat jou aangedaan worde"...

Triest dat sg mensen niet tevreden zijn met hun leven en daarom de noodzaak voelen erover te liegen...

Als iemand over mij zou liegen dan zou ik per pb ingrijpen...maar ik denk niet dat ze het met mij snel zouden proberen... Haha!

Gewoon een pb en zeggen dat je weet wie het is en dat ze beter ophoudt met die flauwekul zou misschien wel wonderen kunnen doen...

Succes !