Stipjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Re: Stipjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:08

Die 'ik heb getemd reacties' vind ik zelfs nog irritanter dan de 'ik zet een stipje' reacties... Ik denk dat ik in het vervolg ga temmen op de 'ik heb getemd reacties' Tong uitsteken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:52

Zo lang je dat dan maar niet meldt lindake Haha! Haha!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:56

Sammie schreef:
Zo lang je dat dan maar niet meldt lindake Haha! Haha!

Huilen van het lachen ROFL Clown

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:59

als het 'ik zet een stipje'-bericht door de mods verwijderd wordt, staat het onderwerp dan nog wel in je eigen berichten?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:03

Dan staat hij niet meer in je eigen berichten, dus dan heeft het uiteindelijk weinig zin gehad.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:17

Karl66 schreef:
Dan staat hij niet meer in je eigen berichten, dus dan heeft het uiteindelijk weinig zin gehad.

Hm dat heb ik nooit geweten eigenlijk,
nog een reden waardom die reacties nutteloos zijn dus Knipoog

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:08

Als ik een topic wil volgen; Dan zet ik geen stipje , maar ik aboneer me er ook niet op. Ik probeer dan wat nuttigs te plaatsen, met misschien een tip, en zo kan ikhet topic weer terug vinden bij mijn eigen berichten.

Hoewel ik ook wel eens onzin berichten plaats hoor Clown . Vooral bij verhalen; Dan reactie's als; ''Goed stuk weer.'' Terwijl dat eigenlijk ook geen toegevoegde waarde aan het topic heeft..

Het irritantste vind ik nog wel bij HAW, hoewel er nieuwe regels zijn zijn er mensen die nog steeds alleen dingen te melden hebben als; ''Wat een geweldig paard heb je.''

Vork

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:12

als ik een antwoord typ krijg ik niet eens bericht van een nieuwe melding... Ik moet altijd op de abbonneer knop duwen...

Ik krijg de laatste tijd wel vaker pb's over mijn antwoorden, sommigen zijn niet 'voldoende' om aan een antwoord te voeldoen en dat noemen de mods dan stipjes Clown

oké, m'n eigen fout Haha! Ik duw nu wel vaker op de abbo knop ipv antwoord te typen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 18:41

Ik hoop dat de nieuwe opzet werkt. Ik ben zo vaak op bokt dat ik echt niet elke keer een mailtje wil. Liefst heb ik gewoon de belangrijkste topics in 'mijn topics', en ik heb dan ook vaak de neiging tot stipjes. Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan en probeer ik het gewoon zelf terug te vinden, maar dat is af en toe heel lastig.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:07

Rock schreef:
Ik hoop dat de nieuwe opzet werkt. Ik ben zo vaak op bokt dat ik echt niet elke keer een mailtje wil. Liefst heb ik gewoon de belangrijkste topics in 'mijn topics', en ik heb dan ook vaak de neiging tot stipjes. Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan en probeer ik het gewoon zelf terug te vinden, maar dat is af en toe heel lastig.

Ik vind de bookmark knop erg handig. Kan je zelfs zelf de volgorde van de topics bepalen Haha!.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:34

Even totdat de nieuwe update er is, je hebt de abboneer-functie, maar ook de bookmarkfunctie (zit naast de abboneer-knop). Bij die laatste krijg je geen mails als er nieuwe reacties komen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:22

chipieke schreef:
als ik een antwoord typ krijg ik niet eens bericht van een nieuwe melding... Ik moet altijd op de abbonneer knop duwen...

Heb je dat wel in je profiel ingesteld? Dat je mails wilt bij nieuwe reacties van topics waarin je gereageerd hebt? Het is niet zo dat het standaard is, dat als je gereageerd hebt, dat je dan een mail bij nieuwe reacties krijgt. Ik heb het bijv. uitstaan.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:28

Ik kom net een reactie van een mod tegen, die zegt; 'Hier een stipje....' Dus als zelfs de mods het doen Huilen van het lachen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:45

nathalieeee_ schreef:
Ik kom net een reactie van een mod tegen, die zegt; 'Hier een stipje....' Dus als zelfs de mods het doen Huilen van het lachen

Wow!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:13

Daar kun je ook op TeM'men Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:28

Rosita schreef:
Gabrielle_ schreef:
Ik kan me indenken dat de mensen de knop abonneer niet bepaalt fijn vinden, aangezien je dan voor elke reactie een mailtje krijgt. (Correct me if I am wrong.)
En als je gewoon een stipje zet komt het topic in eigen berichten, ik kan me indenken dat dat voor veel mensen fijner is.

volledig mijn motivatie. Maar goed, een wat minder interessante reactie plaatsen mag wel, dan dat maar.

je hebt bookmarkfunctie ook nog, dan komt het topic te staan in het gebruikerspaneel...

lijkt mij een goede optie tot je iets zinnigs hebt toe te voegen aan het topic Tong uitsteken Zodat het naar eigen berichten kan..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:41

heelveel mensen doen het, om hun berichtenaantal omhoog te krijgen.

Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren, maar probeer het wel te negeren, maar kan het wel beter gaan temmen.