Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Zo lang je dat dan maar niet meldt lindake![]()
Karl66 schreef:Dan staat hij niet meer in je eigen berichten, dus dan heeft het uiteindelijk weinig zin gehad.
Rock schreef:Ik hoop dat de nieuwe opzet werkt. Ik ben zo vaak op bokt dat ik echt niet elke keer een mailtje wil. Liefst heb ik gewoon de belangrijkste topics in 'mijn topics', en ik heb dan ook vaak de neiging tot stipjes. Tot nu toe heb ik het nog niet gedaan en probeer ik het gewoon zelf terug te vinden, maar dat is af en toe heel lastig.
chipieke schreef:als ik een antwoord typ krijg ik niet eens bericht van een nieuwe melding... Ik moet altijd op de abbonneer knop duwen...
nathalieeee_ schreef:Ik kom net een reactie van een mod tegen, die zegt; 'Hier een stipje....' Dus als zelfs de mods het doen
Rosita schreef:Gabrielle_ schreef:Ik kan me indenken dat de mensen de knop abonneer niet bepaalt fijn vinden, aangezien je dan voor elke reactie een mailtje krijgt. (Correct me if I am wrong.)
En als je gewoon een stipje zet komt het topic in eigen berichten, ik kan me indenken dat dat voor veel mensen fijner is.
volledig mijn motivatie. Maar goed, een wat minder interessante reactie plaatsen mag wel, dan dat maar.