Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:43

Gabrielle_ schreef:
slimmerik schreef:
Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit Ja

Joun profile. ROFL

Aha, jij ging meteen speuren Afbeelding

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:45

Haha nou dat kwam door joun onderschrift! Tong uitsteken

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:46

Ik vind dat alles op internet te achterhalen is, en dat het dus niet anoniem kan zijn. Ook al hou je je profiel leeg, en vermeld je je echte naam niet, mensen kunnen overal achter komen. Door je IP-poort. Dus nee bokt is totaal niet anoniem. Soms denk ik van; wat zouden bokkers doen met dit of dat. En dan besluit ik het niet te plaatsen omdat iedereen dit terug kan vinden, en dat is dan ook weer niet me bedoeling.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:46

Je bent er zelf bij wat je allemaal verteld.. En ja er zijn altijd mensen die je gaan googlen.. En mochten ze wat tegenkomen --> Jouw probleem, je hebt het er zelf neergezet! En nee ik ben totaal niet anoniem, ze mogen best weten wie ik ben. Lachen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:47

Gabrielle_ schreef:
Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit Ja

Joun profile. ROFL[/quote]

Aha, jij ging meteen speuren Afbeelding[/quote]

hihi nog eentje, leuk bij jou Haha!
en tja in mijn profiel staat genoeg, en ik heb niks te verbergen
en de gene die mij kennen, weten hoe ik uit de hoek kan komen, dus tja
Laatst bijgewerkt door Esmeralda op 12-12-08 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:48

Ik ben niet anoniem op Bokt nee, maar ik let er wel op wat ik post. Zet geen hele persoonlijke dingen op het net Knipoog

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:51

Dat ik niet geheel anoniem ben dat weet ik, maar ik zou op bokt dus nooit geen prive dingen voort leggen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:51

Ik ben ook zeker niet anoniem.
Maar dat is hyves ook niet Knipoog
Ik vind het niet zo erg dat er dingen van mij op het net staan,kan me er niet aan storen.

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:55

Nee hyves is ook zeker niet anoniem, omdat je bij hyves al je voor+achternaam moet invullen.
Maar daarbij kan je je profile wel in stellen, dus bijv alleen voor vrienden.
Ik ben het er zowieso mee eens dat je met internet erg moet uit kijken.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:55

bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.
en met grote praatjes een farce ophouden over hun manier van in het leven staan en hun normen en waarden.
dergelijke mensen neem ik ook stukken minder serieus als mensen waarvan ik hun hoofd erbij kan zien en die niet zo angstvallig anoniem moeten blijven.
zo ben ik een bewonderaar van kiwiko, maar van suleilitha en slimmerik hoef ik verder niet zoveel, zijn voor mij internetfantomen die ik net zo ver vertrouw als ik ze kan gooien.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:59

Weet ik luxx Haha!

Is ook moeilijk als zo iemand je de baas is in discussies. ROFL

Ik vind het genoeg dat mensen die me kennen me hier herkennen en de rest hoef ik niet zo nodig Knipoog
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 12-12-08 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:00

Ook mijn mening,
Een gezicht bij het verhaal wat ze schrijven is voor mij vaak wat mij er toe brengt om iemand te vertrouwen.

Het enige wat mij voor kan stellen dat iemand onwijs onzeker is en daarom niet een foto wilt plaatsen, nou dat kan ik mij voorstellen, maar dat wil nog niet zeggen dat je helemaal anoniem bent.

Nee ik hou niet zo van die anoniemheid..

Al moet ik zeggen. Bij een toegestane SA kan ik het bij sommige verhalen nog wel voorstellen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:00

slimmerik schreef:
Weet ik luxx Haha!

Ik vind het genoeg dat mensen die me kennen me hier herkennen en de rest hoef ik niet zo nodig Knipoog

Lekker kinderachtig of niet? Persoonlijke dingen erbij halen.. vind je ook niet?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:01

Luxx, waar is jouw hoofd precies te vinden in je profiel?

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:01

Er staat überhaupt weinig informatie van mij op internet. Simpelweg omdat ik niet wil dat jan en alleman vanalles over me te weten komt, ik wil dat zelf graag bepalen. Dus er staat weinig tot niks van mijn persoontje op Bokt. Als mensen interesse in me hebben heb ik ook nog een PB-knopje.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:03

Quellian schreef:

In de link naar haar hyves?? Knipoog

Achja, het is altijd erg makkelijk om met modder naar mensen te smijten als je geen foto van jezelf in je profiel hebt staan. Lekker anoniem!!

(heb ik overigens wel altijd gehad, maar aangezien mensen tegenwoordig nergens meer normaal over kunnen doen heb ik mijn gehele profiel leeggehaald Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:04

Ik ben me er echt van bewust dat ik niet anoniem ben hier. Wel merk ik dat ik me in HK-topics al gauw beschermd waan en ook dingen vertel die ik normaliter alleen aan vrienden zou vertellen. En tja, de hele wereld leest mee.

Wel probeer ik voornamelijk als ik het over anderen heb, daar behoorlijk anoniem over te zijn. Als ik het heb over mijn vrienden, dan zeg ik bijvoorbeeld niet 'mijn vriendin Tanja' of weet ik veel wat. Ten eerste omdat het niet eerlijk zou zijn als mensen googlen op haar naam en daardoor vanalles te weten komen dat ik op bokt heb gezet, en ten tweede omdat ik het niet zo nodig vind dat Tanja gaat zoeken op haar naam binnen mijn posts. Lachen

Ik schaam me niet voor wie ik ben. Ja, ik ben bisexueel, ja ik ben spiritueel bezig en ja, ik heb ADHD. Als aankomende kennisen en/of werkgevers daar een probleem van maken, dan is dat hun probleem en niet het mijne Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:05

Femke_L schreef:
slimmerik schreef:
Weet ik luxx Haha!

Lekker kinderachtig of niet? Persoonlijke dingen erbij halen.. vind je ook niet?

Jep dat vond ik nou ook van luxx haar post.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:05

Ik zet sowieso geen privé zaken op bokt, aangezien mijn allerliefste zusje hier ook op bokt rondzwerft en ik weet dat ze af en toe bewust mijn berichten naloopt Clown. Maar nee, ik stel me niet anoniem op, er zijn zat dingen te vinden over mij, sowieso in mijn profiel.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:06

slimmerik schreef:
Jep dat vond ik nou ook van luxx haar post.

Luxx ventileert haar mening, jij doet een aanval..

Dat een slim iemand als jij dat verschil nou niet ziet Knipoog

[edit] Typo Knipoog
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 12-12-08 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:08

luxx schreef:
bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.

DIe gedachte vind ik wel wat kort door de bocht. Iemand wil anoniem blijven en is dus of lelijk of heeft wat te verbergen? Beetje kortzichtig i.m.o.

Zwitsal

hoewel er in mijn profiel niet mijn naam staat, en ook geen woonplaats ed..
ben ik echt wel te herkennen...
iemand die mij irl kent zal mij meteen herkennen.
door de foto's van mijn honden en vaste paard op mn profiel, het huiskamer topic van de manege waar ik rij enz.

als een compleet vreemde zou willen weten wie ik ben hoeven ze maar mn posts te lezen, weten dat ik op vrijdag avond carrousel, en welk paard ik rij.
een belletje naar de manege is al genoeg dan.
(als mijn naam al niet door andere bokkers in het manege topic genoemd wordt).

ik maak me er niet zo druk om eerlijk gezegd.

luxx

Quellian schreef:

mijn joetjoeppagina staat erin, daar kan je mijn hoofd zien.
en sinds gisteren heb ik daar mijn nieuwe hyvespagina aan toegevoegd.

Femke_L schreef:

ik ga niet eens met haar in discussie, kijk wel beter uit, zit misschien wel met een soort van ma flodder of vies mannetje te discussieren dan.
of ik het onderspit delf maakt me verder ook weinig uit, ik heb niet zo'n last van ongepaste trots gelukkig.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:10

Ouwe schreef:
DIe gedachte vind ik wel wat kort door de bocht. Iemand wil anoniem blijven en is dus of lelijk of heeft wat te verbergen? Beetje kortzichtig i.m.o.

dat is wat ik dan denk ouwe, ik zeg ook niet dat dat zo is, ik denk dat dan gewoon, punt.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:10

Ouwe schreef:
luxx schreef:

Ben ik het mee eens. Ooit bedacht dat mensen niet herkend willen worden of bepaalde dingen niet open en bloot in hun profiel zetten ivm het werk dat ze uitoefenen?