Gabrielle_ schreef:slimmerik schreef:Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit
Joun profile.
Aha, jij ging meteen speuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gabrielle_ schreef:slimmerik schreef:Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit
Joun profile.
Gabrielle_ schreef:Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit
slimmerik schreef:Weet ik luxx
Is ook moeilijk als zo iemand je de baas is in discussies.
Ik vind het genoeg dat mensen die me kennen me hier herkennen en de rest hoef ik niet zo nodig
Quellian schreef:Luxx, waar is jouw hoofd precies te vinden in je profiel?
Femke_L schreef:slimmerik schreef:Weet ik luxx
Is ook moeilijk als zo iemand je de baas is in discussies.
Ik vind het genoeg dat mensen die me kennen me hier herkennen en de rest hoef ik niet zo nodig
Lekker kinderachtig of niet? Persoonlijke dingen erbij halen.. vind je ook niet?
slimmerik schreef:Jep dat vond ik nou ook van luxx haar post.
luxx schreef:bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.
Quellian schreef:Luxx, waar is jouw hoofd precies te vinden in je profiel?
Femke_L schreef:Lekker kinderachtig of niet? Persoonlijke dingen erbij halen.. vind je ook niet?
Ouwe schreef:DIe gedachte vind ik wel wat kort door de bocht. Iemand wil anoniem blijven en is dus of lelijk of heeft wat te verbergen? Beetje kortzichtig i.m.o.
Ouwe schreef:luxx schreef:bij mensen die kostte wat het kost anoniem willen blijven denk ik ook steevast dat ze erg lelijk zijn of andersinds iets te verbergen hebben.
DIe gedachte vind ik wel wat kort door de bocht. Iemand wil anoniem blijven en is dus of lelijk of heeft wat te verbergen? Beetje kortzichtig i.m.o.