Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Claudia__ schreef:Als je niet wilt dat mensen het na kunnen lezen moet je het niet op een openbaar forum plaatsen.
Dat is het enige wat ik daarover kan zeggen, dat is dan ook de reden dat ik geen negatieve dingen over mensen hier neerzet (niet dat ik met iemand een probleem heb, maar als dat zo zou zijn).
FZ_Lin schreef:Claudia__ schreef:Als je niet wilt dat mensen het na kunnen lezen moet je het niet op een openbaar forum plaatsen.
Dat is het enige wat ik daarover kan zeggen, dat is dan ook de reden dat ik geen negatieve dingen over mensen hier neerzet (niet dat ik met iemand een probleem heb, maar als dat zo zou zijn).
Indd![]()
Echte privé zaken zet ik hier ook niet neer. Maar ookal zouden mensen mij nacontroleren of achtervolgen, moeten ze lekker doen
Voel me er dan alleen maar belangrijker door. Ben daar echt heel nuchter in, ga niet naar worden en mijn dag verpesten omdat er een paddestoel het probeerd te verpesten bij mij.
Maar zover ik weet gebeurd dat niet bij mij.
breezy302 schreef:hoe weten jullie eigenlijk dat mensen meelezen? kun je dat hier ook ergens zien ofzo?
odetteke schreef:Wat denk ik wel een fijne oplossing zou zijn om het meelezerleed te beperken is het verplaatsen naar de mesthoop van alle huiskamertopics die al meer dan 2 jaar op slot zijn. Er zijn genoeg mensen die behoorlijk wat dingen in de huiskamer vertellen waarvan ze in eerste instantie niet denken dan het schadelijk kan zijn, maar over 3, 5 of 10 jaar toch best vervelend kunnen zijn.
Menino schreef:Achteraf stom van mij... Maar die meelezer is ook een triest figuur vind ik. Ik snap persoonlijk ook gewoon niet zo goed wat iemand bezielt om berichtjes door te gaan lezen.. En dan alle negatieve dingen door te gaan spelen. Persoonlijk zou ik het wel prettig vinden als je iig 'zoek alles posts van deze gebruiker' afgeschermd zou worden ...
Mja.
odetteke schreef:Wat denk ik wel een fijne oplossing zou zijn om het meelezerleed te beperken is het verplaatsen naar de mesthoop van alle huiskamertopics die al meer dan 2 jaar op slot zijn. Er zijn genoeg mensen die behoorlijk wat dingen in de huiskamer vertellen waarvan ze in eerste instantie niet denken dan het schadelijk kan zijn, maar over 3, 5 of 10 jaar toch best vervelend kunnen zijn.
slimmerik schreef:Ik vind dat sommigen hier een te grote waarde aan bokt geven. Tjonge, jullie hebben toch nog wel een léven? Als mensen dingen terugzoeken van járen geleden waar je nu niet meer achter staat kun je dat toch gewoon verklarenGoh er zijn dingen vroeger gebeurd waar ik nu ook niet meer bepaald trots op ben. Dat kan ik toch ook niet meer uitgummen?
Ik zie ècht het probleem niet.