Acceptatie vrienden en gebruikers berichten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Re: Acceptatie vrienden en gebruikers berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:47

Opzich vind ik het wel een 'goed' idee, maar van de andere kant kijk ik heel vaak naar iemands berichten om in te schatten wat voor persoon het is, voor ik een reactie ergens op geef.

Daarnaast wanneer mensen echt de moeite nemen kunnen ze je berichten toch wel terug vinden over het hele forum

lindake

Re: Acceptatie vrienden en gebruikers berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:52

Mas schreef:
Ik vind het niet zo'n leuk idee van die vriendenlijsten, krijg je toch een beetje 'kliekjes' effect denk ik. Daarbij is bokt geen Hyves en dat hoeft het ook niet te worden. Ook niet handig als alleen je vrienden iets van je terug kunnen lezen, als je iets op een forum als bokt plaatst dan weet je dat iedereen dit kan lezen.

Helemaal mee eens Ja.

Een van de mooie dingen van bokt is juist dat iedereen overal kan posten en dat iedereen alle posts op het openbare deel kan lezen... (tenzij men geband is of nog niet geregistreerd is). Er zijn manieren genoeg om een onder onsje te hebben... Denk maar aan hyves, facebook, msn, in een café irl, ... Dus laat bokt maar gezellig een openbaar forum blijven Haha!.

Ik begrijp niet goed waarom je die 'beperking' zou moeten opleggen op dit forum...