Kir_Ples een ban

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Kir_Ples een ban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:06

poes schreef:
Nogmaals, iedereen weet dat het niet mag, en je krijgt er gewoon 1 OW voor, heb er toevallig al meerdere staan, dan krijg je een ban ja, omdat je al voor andere zaken bent aangesproken ook dus... deze 'lange' ban is dus niet enkel voor het uitlenen, maar ook omdat het blijkbaar de zoveelste waarschuwing is op vrij korte tijd.

Okee ja dan kan ik het indd begrijpen.. als het zo is gegaan kan ik er nog wel wat bij voor stellen

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:07

Sodeletuut schreef:
Ik vind dat echt beláchelijk, niet normaal!
Bokt is echt zó overdreven de laatste rijd. Ik vond de Ban van RunningKawa trouwens ook belachelijk hoor!

Bokt is gewoon veels te streng!

Idd.

Ik kan niet te veel zeggen, maar ik ken ook iemand..die postte een emailadres.. en werd daarvoor permanent geband.
Was voor printscreens uit het modtopic, daar vonden ze het erg leuk om nare dingen over bepaalde personen te vertellen.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:07

Tjaa, ik snap best dat Kirsten dit heel vervelend vind.
Als ze naast elkaar zaten vind ik dat bokt ver is gegaan. Want Kirsten had precies hetzelfde Kunnen typen.

Bokt is af en toe écht te streng, en zo niet leuk.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 22:08

Dat klopt, maar om hier dan een ban van 5 maanden voor te geven slaat ook nergens op!
erg kansloos van bokt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:09

loveginger schreef:
dit slaat nergens op sorry hoor, kirsten wist het wel ze zat er zelfs naast en ja ik en kirsten zijn goeie vriendinnen
dus wat boeit het. sorry hoor ik krijg nu de schul terwijl kirsten precies zelfde had kunnen typen alleen IK deed het als zij had getypt was er niks aan de hand geweest.

Nou, dan is het toch duidelijk? Lachen
Kir_ples wist dus wel degelijk dat er iemand anders op haar account zat.
Dan is het jammer maar zal ze de gevolgen ook moeten dragen.

@Maureenn: het is een ban van 3 maanden en hij is alleen maar 3 maanden lang omdat Kir_ples al eerder waarschuwingen heeft gehad. Dan telt het vanzelf op en is het automatisch een ban van zoveel weken.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 05-12-08 22:11, in het totaal 2 keer bewerkt

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 22:09

Ik vind dat Carlijn dan een ban had moeten krijgen want zei is de gene die het heeft getypt en niet Kirsten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:10

Maureenn schreef:
Ik vind dat Carlijn dan een ban had moeten krijgen want zei is de gene die het heeft getypt en niet Kirsten

je bent verantwoordelijk voor je eigen account dus eigenlijk normaal he Lachen

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:11

Sorry, maar ik vind het echt onzin. Als iemand op iemands account zit en post, en degene zit ernaast... Carlijn had even goed kunnen zeggen: Typ is even, haha hier Carlijn. Dan was het nog hetzelfde geweest...

Carlijn__

Maureenn schreef:

Waar slaat dat op dan ? Jezus ga mij fv lekker de schuld geven Scheve mond
Kirsten zat ernaast en we wisten het allebij niet dat stukje had kirsten ook getypt alleen het waren mijn vingers die het deden

jezus Scheve mond nu ben ik nog pistoff.

Tieneke

Er staat duidelijk in de regels dat je zelf verantwoordelijk bent voor je account en dat je account strikt persoonlijk is. Door een account aan te maken, verklaar je je akkoord met de regels. Als je je er niet aan houdt = gevolgen dragen.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:13

Kijk, het kan gebeuren? Dat je met zijn 2en ben, en je bent even achter de computer geweest, je laat je ingelogd omdat je bijv naar de wc moet.
Dan gaat je vriendin even kijken en dan logt die zich in, en laat zich ingelogd staan, dan kom jij weer van die WC en gaat achter die computer. Jij denkt nog steeds dat je ingelogd staat, en plaatst een bericht?

Sodeletuut

Er typen toch ook andere mensen dingen op accounts als er iemand in het ziekenhuis bijvoorbeeld ligt? En dat mag wel?

Gipsylover

Maar om daarvoor een onzinnige ban van 3 maanden te geven Nagelbijten / Gniffelen
Dit valt me écht tegen van bokt zeg, jee Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Gipsylover op 05-12-08 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn__

Kirsten en ik zaten op bokt, ik sliep bij Kirsten en ik typte een stukje in een topic van Carlijn hier: Kirsten en ik hebben net gewinkelt en het was super gezellig

moest ik van kirsten zegge

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 22:14

Carlijn ik snap je wel, en vind het ook onzin, maar jij had alleen een OW gekregen en kirsten meteen een ban voor een paar maanden. ik val je niet aan maar dat leek me dan redelijker

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:15

Als t nou voor een week is ala, maar een paar maanden. Komop he?

Sodeletuut

loveginger schreef:
Kirsten en ik zaten op bokt, ik sliep bij Kirsten en ik typte een stukje in een topic van Carlijn hier: Kirsten en ik hebben net gewinkelt en het was super gezellig

moest ik van kirsten zegge

Dat alleen?!!

Valt me echt zwaar tegen van bokt!

Anoniem

Tieneke schreef:
Het lijkt me sterk dat dat meisje aan K_P's pc zat en op bokt postte zonder dat K_P dat wist. Wie zit er nu zomaar alleen aan andermans computer als die persoon er zelf niet bij is?

Zelfs al had dat meisje toestemming om op de PC van Kir_Ples te Bokken, dan kan het toch nog zijn dat Kir_Ples er niet van op de hoogte was dat dat meisje niet even had uitgelogd?

Ik vind het zelf ook vanzelfsprekend; als een vriend van me die op hetzelfde fotografieforum als ik zit even op mijn laptop op dat forum wil, logt 'ie altijd netjes even uit. Als ik op zijn computer of laptop op dat forum wil, log ik hem ook altijd netjes even uit om als mezelf in te loggen. Lijkt me vanzelfsprekend.

Misschien was Kir_Ples er sowieso wel vanuit gegaan dat dat meisje ook even uit zou loggen voor ze wat ging posten, weet jij veel...

Lekker kort door de bocht om direct over op andermans computer zitten zonder toestemming te beginnen.

Gipsylover

Dat vind ik dus inderdaad ook Sodeletuut Ja!
Laatst bijgewerkt door Gipsylover op 05-12-08 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn__

nou ben ik het niet mee eens , tuurlijk ik gun kirsten ook die ban niet en vind het ook groote onzin, maar zij heeft alwel eerder regels overtreden ik nog nooit.
tuurlijk moet ze hem niet krijgen mis der vreselijk op bokt Verdrietig ze woont al zo ver, maar het slaat gwn nergens op.
en vind het niet redelijker Scheve mond

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:16

daandriaan schreef:
Als t nou voor een week is ala, maar een paar maanden. Komop he?

Haha vind ik ook.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:17

Het is wel zo dat wie zn billen brandt op de blaren moet zitten.. Maar... Ja de welbekende maar.. In dit geval vind ik het toch moeilijk.. De twee meiden zaten naast elkaar, typte samen een berichtje.. Er is geen kwaad in de zin geweest en er is niemand gekwetst oid.

Al had een van de twee een ban gehad en was toen gaan posten met andermans account, ja duidelijke zaak. Gewoon een ban.

Maar in dit geval vind ik dat er toch wel heel zwaar gestraft is..

En ik vind dat Loveginger het zich niet zo persoonlijk aan moet trekken. Niemand beschuldigt haar oid, er word simpel gespeculeerd.

poes

Ze heeft hiervoor helemaal geen ban gekregen van 3 maand, wél 1 OW die samen met de andere OW's zorgde voor een ban van drie maand, het is een optelsysteem weet je wel...

Carlijn__

voor de duidelijkheid IK HAD TOESTEMMING & ik ben toch echt wel de enige en kirsten die weten hoe het is gegaan oke.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

@Nouks, hierboven geeft het meisje zelf aan dat Kir_Ples het wel wist.

Een ban van 3 maanden is inderdaad erg lang, maar het is een algemeen bekende regel die al jaren geleden op bokt is vastgesteld. Ik zie het probleem verder niet.
Bovendien kreeg ze geen ban van 3 maanden maar 1 OW. Door eigen toedoen is dat een ban van 3 maanden geworden.