Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naath schreef:Op bokt kan je het van je 'afschrijven' een stuk makkelijker dan het met woorden zeggen tegen je 'reallife friends' ik denk dat dat ook heel erg meespeelt.
Suzanne F. schreef:Ja heb ik ook wel. Mensen die niet echt op bokt zitten begrijpen het vaak niet. Ik zie bokt echt als mijn contacten met "vrienden". Dan kan je zeggen: Goh zielig als je zo aan je vrienden moet komen of contact moet hebben maar ik voel me er prima bij. Ik ken veel leuke mensen via bokt die ik vaak ook alleen spreek via bokt maar die toch een soort van vrienden zijn en die ik niet zou willen missen. Ik kan mn ei kwijt hier en dat lucht op, vooral als je weinig echte vrienden hebt. Hier kan je je verhaal kwijt.
Mijn leven zou echt leger zijn zonder bokt... Zielig?? Hm ja misschien wel. Maar ik wil bokt niet missen.
Suzanne F. schreef:Ja heb ik ook wel. Mensen die niet echt op bokt zitten begrijpen het vaak niet. Ik zie bokt echt als mijn contacten met "vrienden". Dan kan je zeggen: Goh zielig als je zo aan je vrienden moet komen of contact moet hebben maar ik voel me er prima bij. Ik ken veel leuke mensen via bokt die ik vaak ook alleen spreek via bokt maar die toch een soort van vrienden zijn en die ik niet zou willen missen. Ik kan mn ei kwijt hier en dat lucht op, vooral als je weinig echte vrienden hebt. Hier kan je je verhaal kwijt.
Helaas heb ik het laatste jaar ook de nadelen van bokt ondervonden en ben daar heel erg door geschrokken, ik pas nu wel beter op.
Mijn leven zou echt leger zijn zonder bokt... Zielig?? Hm ja misschien wel. Maar ik wil bokt niet missen.
crossmonster schreef:Hmmz dit voelde ik een aantal jaren geleden.
Nu al een paar jaar niet meer.
Zijn een paar bokkers die ik irl echt niet tegen moet komen in elk geval.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik voel het in elk geval niet meer. Teveel haat en nijd, en een aantal bokkers dat altijd maar kleineerd en negatief is tegenover anderen.