Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Ik denk nog wel iets langer dan een week... 's nachts zullen er minder nieuwe aanmeldingen zijn dan overdag natuurlijk
Mas schreef:Wow 100.000 wat veel zeg!
Het was mij nog niet opgevallen moet ik zeggen, al zijn ze natuurlijk lang niet allemaal actief en ik denk idd ook dat een groot gedeelte SA zijn... Maar toch wel een leuke mijlpaal, ik ben benieuwd of er taart wordt uitgedeeld op de dag dat het 100.000ste lid zich inschrijft
secricible schreef:Nouks schreef:Ik denk nog wel iets langer dan een week... 's nachts zullen er minder nieuwe aanmeldingen zijn dan overdag natuurlijk
je hebt helemaal gelijk, heb ik niet aan gedacht! wellicht moeten we dan nog 2 weken wachten.
Misschien is het leuk om in een ander topic een mogelijkheid te geven om de dag en de tijd te gokken waarop dit lid zich aanmeldt? Winnaar krijgt een kleine verassing? (onderschrift oid.. Weet niet of iemand miss iets beschikbaar stelt?) Modjes?
Citaat:juval schreef:Winnaar krijgt een kleine verassing? (onderschrift oid.. Weet niet of iemand miss iets beschikbaar stelt?) Modjes?als iedere bokker nou 1 euro doneert voor de verassing voor lid nummer 100.000
juval schreef:als iedere bokker nou 1 euro doneert voor de verassing voor lid nummer 100.000
Mas schreef:Ik stel een boomloos zadel ter beschikking voor het 100.000ste lid dat zich aanmeld,
hij past namelijk voor geen meter en ik heb er dus zelf niks aan:
[BB-ITP] [foto] Boomloos past altijd?
Elessar schreef:Mas schreef:Ik stel een boomloos zadel ter beschikking voor het 100.000ste lid dat zich aanmeld,
[BB-ITP] [foto] Boomloos past altijd?![]()
Verzendkosten zijn wel voor het 100.00ste lid dan!
Mas schreef:Ik stel een boomloos zadel ter beschikking voor het 100.000ste lid dat zich aanmeld,
[BB-ITP] [foto] Boomloos past altijd?