Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:EENS, wat het ís zo. Wil niet zeggen dat ik het erg vind
BartVB schreef:Bokt is een paardensite maar is ook heel erg sterk een sociaal gebeuren. Heel veel mensen die via Bokt erg leuke contacten op hebben gedaan en een groot deel van hun tijd op het forum doorbrengen. De primaire focus ligt zeker op het paardendeel maar het is overduidelijk dat er ook een grote behoefte is aan het praten/discussieren/kletsen/vragen over andere onderwerpen. Wat mij betreft helemaal niets mis mee en dit is (IMO) ook niet nadelig voor het paardendeel. Daarnaast is het ook zo dat je op het gros van de niet-paardenfora niet kan posten als je geen 25 posts hebt geplaatst in de paardenfora. Het aantal mensen dat op Bokt zit maar niets met paarden heeft is dus maar heel erg klein.
x_Marr schreef:BartVB schreef:Bokt is een paardensite maar is ook heel erg sterk een sociaal gebeuren. Heel veel mensen die via Bokt erg leuke contacten op hebben gedaan en een groot deel van hun tijd op het forum doorbrengen. De primaire focus ligt zeker op het paardendeel maar het is overduidelijk dat er ook een grote behoefte is aan het praten/discussieren/kletsen/vragen over andere onderwerpen. Wat mij betreft helemaal niets mis mee en dit is (IMO) ook niet nadelig voor het paardendeel. Daarnaast is het ook zo dat je op het gros van de niet-paardenfora niet kan posten als je geen 25 posts hebt geplaatst in de paardenfora. Het aantal mensen dat op Bokt zit maar niets met paarden heeft is dus maar heel erg klein.
Maar kan er dan geen strenger beleid worden gevoerd op 'intieme' topics?
Ik vind dat hier niet thuishoren, met oog op jongere leeftijden
En die 25 posts.... dan plaatsen ze het dus wel op ander gedeelte, gister werd er al eerste post van iemand hier een topic aangemaakt met het probleem dat dr vriend een trio wil.......... nou sorry dat vind ik toch echt hier niet thuishoren en vind het vooral niet kunnen als eerste post
duChambre schreef:Hier ben ik het mee eens. Heb dus ook "oneens" gestemd. Je bepaalt zelf nog steeds of je in dergelijke topics antwoordt of niet..ik vind het juist gezellig dat het niet álleen maar over paarden gaat. voor ieder wat wils.
we delen hier allemaal de interesse in paarden, maar dan hoef je het toch niet de hele dag álleen maar over paarden te hebben?
en als je dat wel wil, dan kan je in dié topic terecht, toch?
x_Marr schreef:BartVB schreef:Bokt is een paardensite maar is ook heel erg sterk een sociaal gebeuren. Heel veel mensen die via Bokt erg leuke contacten op hebben gedaan en een groot deel van hun tijd op het forum doorbrengen. De primaire focus ligt zeker op het paardendeel maar het is overduidelijk dat er ook een grote behoefte is aan het praten/discussieren/kletsen/vragen over andere onderwerpen. Wat mij betreft helemaal niets mis mee en dit is (IMO) ook niet nadelig voor het paardendeel. Daarnaast is het ook zo dat je op het gros van de niet-paardenfora niet kan posten als je geen 25 posts hebt geplaatst in de paardenfora. Het aantal mensen dat op Bokt zit maar niets met paarden heeft is dus maar heel erg klein.
Maar kan er dan geen strenger beleid worden gevoerd op 'intieme' topics?
Ik vind dat hier niet thuishoren, met oog op jongere leeftijden
En die 25 posts.... dan plaatsen ze het dus wel op ander gedeelte, gister werd er al eerste post van iemand hier een topic aangemaakt met het probleem dat dr vriend een trio wil.......... nou sorry dat vind ik toch echt hier niet thuishoren en vind het vooral niet kunnen als eerste post
Chantal___ schreef:Oneens. Je hebt genoeg paarden(sub)forums maar ook genoeg niet paard geralteerd. Dat je gek bent op paarden betekend niet dat je over niks ander praat toch ?!
stef schreef:tuurlijk hoeft het niet 100% paard te zijn, maar Vroegahhad je algemeen, and that's it.
Ik zie nu mensen die aangeven dat ze fotofun missen, ik zie veel mensen met relatie problemen, sexuele problemen etc.
Af en toe heb ik het gevoel of ik op het forum van Yes of Flair ofzo zit.
Niet paard gerelateerde dingen bespreken, helemaal geen moeite mee, maar ik heb het gevoel dat het meer en meer de overhand krijgt.
Betreft de opmerking: dan lees je het toch niet.... Zijn opmerkingen waar ik vrij moe van kan worden, want ik lees het idd niet, maar door de overvloed aan subs hier, gebruik ik enkel de knop "actieve onderwerpen" en tja, daar moet je best weleens flink heen er weer scrollen om de paarden topics eruit te halen.
Leuke contacten opgedaan via bokt? Prima, harstikke leuk, maar gezellig een HK topic