Bokt teveel "niet paard"?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bokt wordt steeds minder een PAARDEN forum

eens
111 (32%)
oneens
226 (67%)

Totaal aantal stemmen: 337

Tallout

Re: Bokt teveel "niet paard"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:08

Oneens. Je hebt genoeg paarden(sub)forums maar ook genoeg niet paard geralteerd. Dat je gek bent op paarden betekend niet dat je over niks ander praat toch ?! Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:13

EENS, wat het ís zo. Wil niet zeggen dat ik het erg vind Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 09:43

Oneens, ik vind dat er genoeg paardenfora zijn en het is prima dat er ook fora naast bestaan die niet paardgerelateerd zijn. Ik vind niet dat er teveel niet-paardgerelateerde fora zijn, daar zijn trouwens toch ook geen nieuwe bij gekomen?
Behalve misschien PF, maar dat is tijdelijk.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 09:50

Eens, ik vind het heel normaal dat het op een forum niet alleen over paarden gaat, maar soms heb ik het idee dat er meer sex en relatietopics zijn dan paardentopics....
VAn mij mag je daarvoor naar het Lieve Litaforum, ik vind dat echt te overheersend hier....

ggit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:21

eens met Billy! wat mij betreft mogen alle topics over (puber)liefdesverdriet, relaties, ziektes, pms, diëten en het humeur van de poes/konijn/rat en andere huisdieren naar een andere site..

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:29

Oneens,Ik vind het juist wel leuk om ook andere dingen te lezen dan alleen maar paarden.En bokt heeft alles in een dus hoef ik niet naar andere forums,heerlijk.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:30

Ik vind het goed zo. Je kan lezen wat je wilt, je kan overal wel ergens mee terecht.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:30

Ik vind het ook goed zo Ja

Je leert hier ook mensen kennen en soms is het handig om ook 'niet-paardgerelateerde' dingen te kunnen vragen.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:32

Mystica schreef:
EENS, wat het ís zo. Wil niet zeggen dat ik het erg vind Clown

Precies! Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:27

Bokt is een paardensite maar is ook heel erg sterk een sociaal gebeuren. Heel veel mensen die via Bokt erg leuke contacten op hebben gedaan en een groot deel van hun tijd op het forum doorbrengen. De primaire focus ligt zeker op het paardendeel maar het is overduidelijk dat er ook een grote behoefte is aan het praten/discussieren/kletsen/vragen over andere onderwerpen. Wat mij betreft helemaal niets mis mee en dit is (IMO) ook niet nadelig voor het paardendeel. Daarnaast is het ook zo dat je op het gros van de niet-paardenfora niet kan posten als je geen 25 posts hebt geplaatst in de paardenfora. Het aantal mensen dat op Bokt zit maar niets met paarden heeft is dus maar heel erg klein.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:31

Ik zit zelf wel voornamelijk op de "paarden topics", maar het is juist leuk dat je hier ook over andere dingen kunt babbelen. Knipoog

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:39

Heerlijk juist, die mogelijkheid om het niet alleen maar over paarden te hoeven hebben. Ik ben vaker te vinden in niet-paard-gerelateerde topics dan degene die wel over paarden gaan.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:44

Ik vind het juist wél leuk om ook wel is andere dingen te lezen, en als je het niet wil lezen, nou dan lees je het niet. Tong uitsteken makkelijk zat.

Dus oneens.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:51

BartVB schreef:
Bokt is een paardensite maar is ook heel erg sterk een sociaal gebeuren. Heel veel mensen die via Bokt erg leuke contacten op hebben gedaan en een groot deel van hun tijd op het forum doorbrengen. De primaire focus ligt zeker op het paardendeel maar het is overduidelijk dat er ook een grote behoefte is aan het praten/discussieren/kletsen/vragen over andere onderwerpen. Wat mij betreft helemaal niets mis mee en dit is (IMO) ook niet nadelig voor het paardendeel. Daarnaast is het ook zo dat je op het gros van de niet-paardenfora niet kan posten als je geen 25 posts hebt geplaatst in de paardenfora. Het aantal mensen dat op Bokt zit maar niets met paarden heeft is dus maar heel erg klein.

Maar kan er dan geen strenger beleid worden gevoerd op 'intieme' topics?
Ik vind dat hier niet thuishoren, met oog op jongere leeftijden Knipoog
En die 25 posts.... dan plaatsen ze het dus wel op ander gedeelte, gister werd er al eerste post van iemand hier een topic aangemaakt met het probleem dat dr vriend een trio wil.......... nou sorry dat vind ik toch echt hier niet thuishoren en vind het vooral niet kunnen als eerste post Nagelbijten / Gniffelen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:58

x_Marr schreef:
BartVB schreef:

En die 25 posts.... dan plaatsen ze het dus wel op ander gedeelte, gister werd er al eerste post van iemand hier een topic aangemaakt met het probleem dat dr vriend een trio wil.......... nou sorry dat vind ik toch echt hier niet thuishoren en vind het vooral niet kunnen als eerste post Nagelbijten / Gniffelen

je moet je leeftijd toch opgeven, dan zou ik zeggen onder de 16 mag niet in dat subforum bijv. (automatisch net als dat je sommige spelletjes niet kan spelen (weet ik nog van vroeger) )

Ik heb trouwens oneens gestemd, ik vind het leuk zo, paarden zijn mijn leven, maar ik heb nog andere behoeftes ook Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:59

Ik vind veel subfora grote onzin, van mij mag alles best wel weer wat compacter en overzichtelijker.

Maar ik heb er totaal geen moeite mee dat een groot deel niet paardgerelateerd is. Ik bedoel in het dagelijks leven heb je het ook niet 24/7 over paarden, wel Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:21

Ik ben het er niet mee eens. Imo is er genoeg paardengedeelte om je in uit te leven daarnaast ook ruimte om het over iets anders te hebben.

Overigens hebben niet alle mensen (mezelf als voorbeeld) evenveel te vertellen op paardengebied. Ik rijd wekelijks in een manege en dat is het zowat. Meepraten over stal/gedrags/medische en andere problemen, of de aankoop van zadel, setjes, nieuw paard,...is helaas niet aan mij besteed.
Ik wou dat ik wat meer kon zeggen in de paardegedeeltes, maar als je geen eigen (verzorg)paard hebt, ben je al heel snel uitgepraat...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:14

duChambre schreef:
ik vind het juist gezellig dat het niet álleen maar over paarden gaat. voor ieder wat wils.
we delen hier allemaal de interesse in paarden, maar dan hoef je het toch niet de hele dag álleen maar over paarden te hebben?
en als je dat wel wil, dan kan je in dié topic terecht, toch?
Hier ben ik het mee eens. Heb dus ook "oneens" gestemd. Je bepaalt zelf nog steeds of je in dergelijke topics antwoordt of niet..

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 15:17

Oneens, ik vind het wel fijn zo.
Vind dat er zeker genoeg paarden-subs zijn, vind het juist wel fijn dat ik hier ook over andere dingen dan paarden kan praten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:46

x_Marr schreef:
BartVB schreef:

Ik vraag me in zo'n geval af of het wel om een (toekomstig) serieus lid gaat of meer iemand die het leuker vindt om een relletje te trappen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:48

het meeste is toch nog paard gericht imo.
ik vind het juist fijn dat je ook over andere dingen terecht kan dan alleen paarden. We delen idd allemaal dezelfde hobby maar willen t ook wel eens niet over paarden hebben toch?

En idd als lezer kies je ZELF het topic uit wat je leest, als jij alleen paarden dingen wilt lezen klik je topics aan die paard gericht zijn Lachen

Wat ik niet leuk zou vinden is als t merendeels niet meer paard is, dan is het geen paardenforum meer

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:54

Chantal___ schreef:
Oneens. Je hebt genoeg paarden(sub)forums maar ook genoeg niet paard geralteerd. Dat je gek bent op paarden betekend niet dat je over niks ander praat toch ?! Clown

Inderdaad, helemaal mee eens!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:57

Ik stem ook eens.
Dit is een paarden forum, beauty vragen moet je stellen op een beauty forum.
Die heb je er namelijk in alle soorten en maten.
Familie en prive problemen horen hier ook niet.
Ik vind dat het doel van het paarden forum, een beetje verdwijnt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 17:28

tuurlijk hoeft het niet 100% paard te zijn, maar Vroegah Knipoog had je algemeen, and that's it.
Ik zie nu mensen die aangeven dat ze fotofun missen, ik zie veel mensen met relatie problemen, sexuele problemen etc.
Af en toe heb ik het gevoel of ik op het forum van Yes of Flair ofzo zit.

Niet paard gerelateerde dingen bespreken, helemaal geen moeite mee, maar ik heb het gevoel dat het meer en meer de overhand krijgt.

Betreft de opmerking: dan lees je het toch niet.... Zijn opmerkingen waar ik vrij moe van kan worden, want ik lees het idd niet, maar door de overvloed aan subs hier, gebruik ik enkel de knop "actieve onderwerpen" en tja, daar moet je best weleens flink heen er weer scrollen om de paarden topics eruit te halen.

Leuke contacten opgedaan via bokt? Prima, harstikke leuk, maar gezellig een HK topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:33

stef schreef:
tuurlijk hoeft het niet 100% paard te zijn, maar Vroegah Knipoog had je algemeen, and that's it.
Ik zie nu mensen die aangeven dat ze fotofun missen, ik zie veel mensen met relatie problemen, sexuele problemen etc.
Af en toe heb ik het gevoel of ik op het forum van Yes of Flair ofzo zit.

Niet paard gerelateerde dingen bespreken, helemaal geen moeite mee, maar ik heb het gevoel dat het meer en meer de overhand krijgt.

Betreft de opmerking: dan lees je het toch niet.... Zijn opmerkingen waar ik vrij moe van kan worden, want ik lees het idd niet, maar door de overvloed aan subs hier, gebruik ik enkel de knop "actieve onderwerpen" en tja, daar moet je best weleens flink heen er weer scrollen om de paarden topics eruit te halen.

Leuke contacten opgedaan via bokt? Prima, harstikke leuk, maar gezellig een HK topic

ok je hebt wel een punt, sex en relatie b.v vind ik hier ook niet echt thuis horen. ( maar die is e rgelukkig ook niet meer Tong uitsteken ) Dat vind ik ook dat doen ze maar op een yes forum.
Ach als er maar niet meer paardloze dingen erbij komen vind ik t nog wel goed, het merendeels is nu nog paard en ik vind ook wel dat dat zo moet blijven, en of er dan ook andere dingen te doen zijn mwah ik vind t prima hoor Lachen