Paula schreef:RK mist.
Die mis ik niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:RK mist.
Kir_Ples schreef:Ik ook...
Vooral omdat ik me afvraag of ze er wel wat mee te maken had...
Zaina schreef:ja lijkt mij inderdaad ook op te vallen.
en vooral op de foto-fora zoals HAW, misschien door alle nieuwe regeltjes die daar gelden?
BartVB schreef:Wordt wat aan gedaan maar niet door dan maar al het niet-paardenspul de deur uit te doen
Topics gaan over het algemeen naar de Huiskamer als ze uitlopen op een slowchat.
Zammie schreef:BartVB schreef:Wordt wat aan gedaan maar niet door dan maar al het niet-paardenspul de deur uit te doen
Topics gaan over het algemeen naar de Huiskamer als ze uitlopen op een slowchat.
Ben blij dat jullie achter de schermen ermee bezig zijn! Vind het bijzonder hinderlijk dat het een soort van onzintopicsforum begint te worden. Als je de topics nu ook ziet die bij actieve onderwerpen staat?!? Nou, dan ben ik alweer weg....
Zammie schreef:BartVB schreef:Wordt wat aan gedaan maar niet door dan maar al het niet-paardenspul de deur uit te doen
Ben blij dat jullie achter de schermen ermee bezig zijn! Vind het bijzonder hinderlijk dat het een soort van onzintopicsforum begint te worden. Als je de topics nu ook ziet die bij actieve onderwerpen staat?!? Nou, dan ben ik alweer weg....
xxxdonja schreef:Liezel1 schreef:het viel me laatst op dat als je naar de homepagina gaat en je kijkt in het linker rijtje welke topics er allemaal voorbijkomen, dat soms 80% niet eens over paarden gaat...
Dat is ook erg he!!
Het is een paardenforum, met ook een paar subforums wat niet over paarden gaat, maar soms denk ik zo bij mezelf, er wordt meer gepost bij de fora's die NIET over paarden gaan!!