Vraagje aan de mods en beheerder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Vraagje aan de mods en beheerder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 18:15

Tja..ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat heel veel bokt gewoon aan laten staan de hele dag. Zag trouwens 10 uur per dag voorbij komen bij saroanda...ik neem aan dat je er niet 10 uur echt achter zit??

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:18

aerdenhout1 schreef:
Tja..ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat heel veel bokt gewoon aan laten staan de hele dag. Zag trouwens 10 uur per dag voorbij komen bij saroanda...ik neem aan dat je er niet 10 uur echt achter zit??

Bloos bokt staat de hele dag open op mijn werk.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:12

Ik ben wel 4 uur per dag minimaal aan bokt kwijt, iig de hele avond (lees: van 7 tot half 11) en tussendoor nog heel veel.
Nu we licht bij de bak hebben zal het iets minder worden denk ik Vork

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:39

saroanda schreef:
aerdenhout1 schreef:

Bloos bokt staat de hele dag open op mijn werk.

Leuke baas heb jij! Tong uitsteken

Da's echt niet gezond, 10 uur per dag Bloos!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:40

vraag me af of de baas zich er wel van bewust is, bij mij niet in ieder geval Bloos

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:46

't Is niet dat ik 10 uur continu met bokt bezig ben hoor. Euhm hoe leg ik het uit. Ik zit aan een informatiebalie, dus als er niemand bij me aan de balie staat heb ik dus niets te doen, en dan zit ik op bokt. En msn en nog wat andere sites staan ook de hele dag open. De baas weet dat we ook prive gebruik maken van het internet, maar zolang de passagier op de eerste plek komt is het geen probleem.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:49

Bokt staat wel vaak bij mij open, maar ik ben echt niet zo vaak online als het lijkt. Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:55

saroanda schreef:
't Is niet dat ik 10 uur continu met bokt bezig ben hoor. Euhm hoe leg ik het uit. Ik zit aan een informatiebalie, dus als er niemand bij me aan de balie staat heb ik dus niets te doen, en dan zit ik op bokt. En msn en nog wat andere sites staan ook de hele dag open. De baas weet dat we ook prive gebruik maken van het internet, maar zolang de passagier op de eerste plek komt is het geen probleem.

Ik heb hetzelfde, ben receptioniste en ik bok en hyve ook behoorlijk veel als het rustig is en er niemand is om te helpen.
Eigenlijk een mooie manier om mijn geld te verdienen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:05

fryskhynders schreef:
maar het geeft wel wat aan, ik denk dat bokt best een verslavende werking heeft, ik typ bijna automatich op elke computer bokt al in...
tjah...

Hhahaha jaaa dat doe ik ook Haha! Als ik even m'n mail gechecked heb ga ik daarna automatisch naar bokt. Of zelfs als ik hotmail.com of google.com wil intikken typ ik gewoon zonder na te denken bokt.nl in haha Nagelbijten / Gniffelen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:45

Ik begin rond half 10 op mijn werk dan gaat de pc aan met bokt aan, ik werk tot savonds 9 uur en dan gaat hij weer uit.
Tussen het werk door zit ik dan te bokken, als het rustig is is het voor mij ook echt tegen de verveling!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:13

Dit wordt op het moment idd niet bijgehouden en is ook vrij lastig te berekenen. Feit is dat we veeeeeeel bezoekers hebben die meerdere uren per dag op de site zitten (waarvoor dank Haha!).

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 16:47

Ik dacht dat ik erg was met m'n 4 uur per dag, maar ik zie uren voorbij komen dat ik denk......WAUW!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 00:10

Toen ik nog studeerde heb ik het laatste jaar echt uren en uren actief gebokt en gelezen, niet te doen. Nu ben ik wel eens een paar dagen niet online en ik lees niet meer alles (ja echt, een tijdlang wist ik zowat alles wat er gebeurde, zowat alle topics op informatief en LZP had ik gezien... te maf gewoon)...