Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:Tja..ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat heel veel bokt gewoon aan laten staan de hele dag. Zag trouwens 10 uur per dag voorbij komen bij saroanda...ik neem aan dat je er niet 10 uur echt achter zit??
saroanda schreef:aerdenhout1 schreef:Tja..ik heb er inderdaad niet aan gedacht dat heel veel bokt gewoon aan laten staan de hele dag. Zag trouwens 10 uur per dag voorbij komen bij saroanda...ik neem aan dat je er niet 10 uur echt achter zit??
bokt staat de hele dag open op mijn werk.
saroanda schreef:'t Is niet dat ik 10 uur continu met bokt bezig ben hoor. Euhm hoe leg ik het uit. Ik zit aan een informatiebalie, dus als er niemand bij me aan de balie staat heb ik dus niets te doen, en dan zit ik op bokt. En msn en nog wat andere sites staan ook de hele dag open. De baas weet dat we ook prive gebruik maken van het internet, maar zolang de passagier op de eerste plek komt is het geen probleem.
fryskhynders schreef:maar het geeft wel wat aan, ik denk dat bokt best een verslavende werking heeft, ik typ bijna automatich op elke computer bokt al in...
tjah...