Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kir_Ples schreef:Wat ik me afvraag, waarom word dit topic niet gewoon verplaatst ipv direct een slotje?
[RT-HAW] Pluco & Ik @ Work
Kir_Ples schreef:Ik wil de oude HAW weer...
Anya schreef:Nee Maya: die vlieger gaat niet op. Er is ons vanaf de start van de rare nieuwe regels op WN-ITP aangegeven dat dit zou worden meegenomen in de gehele HAW evaluatie.
Dus hier kom je volgens mij echt met smoesjes![]()
Maya schreef:Kir_Ples schreef:Wat ik me afvraag, waarom word dit topic niet gewoon verplaatst ipv direct een slotje?
[RT-HAW] Pluco & Ik @ Work
Omdat, als iemand er bewust voor kiest om een topic op HAW te plaatsen, het ook aan die regels moet voldoen. Wil iemand alleen zijn rijfoto's showen, dan kon dat voorheen altijd op ITP, en nu dus op RIJ-ITP
Overigens is er geen sprake van nieuwe regels? RIJ-ITP valt gewoon onder de regels van ITP, die voor elk ITP-forum globaal hetzelfde zijn
Pharagirlke : zoals in het voorbeeld staat, ook het 'wat is dat paard vooruit gegaan' reacties zijn ook altijd toegestaan op RT-HAW, maar dan onderbouwd en gemotiveerd waarom iemand dat vindt.
Pannenkoek schreef:Zit je al in de politiek of ga je er binnenkort in? Wat een geweldige manier om de mening van een grote groep Western-bokkers te omzeilen zeg! Neem wat te drinken van me............
astridastrid schreef:Kir_Ples schreef:Ik wil de oude HAW weer...
Ik ook!
Eline schreef:...
Goed. De belangrijkste vraag waar het hier om draait is of/wanneer de nieuwe regels voor op WN-ITP teruggedraaid worden. Daar kan ik kort over zijn. De regels blijven in de basis hetzelfde. Namelijk : Western-gerelateerde foto's op WN-ITP, dus bijvoorbeeld western-rijfoto's. Algemene foto's van paarden, die toevallig 'western' zijn, horen op ITP of eventueel J-ITP gelang de leeftijd van de poster.
...
Mas schreef:Maar een hoop van die HAW klachten worden nu toch opgelost?
Ik vind het altijd een beetje te makkelijk om een idee maar meteen te verwerpen zonder het zelfs maar geprobeert te hebben of dan tenminste mee te denken hoe het dan wél aangepakt zou kunnen worden.
Anya schreef:En ook dat is een procesantwoord Karl. Want al die redenen zijn aangevoerd vóórdat de evaluatie-enquete plaatsvindt. De evaluatie van HAW/ITP. ITP waar de westernruiters naartoe verplaatst worden, nogmaals tegen hun wil en waardoor het western ITP aan het doodbloeden is. Daarom is die enquete door veel mensen van WN ingevuld.
Behoorlijk inhoudelijke redenen dus. Die volgens mij de gegeven antwoorden in een eerder stadium zouden moeten overrulen. Want HAW/ITP heeft ook effecten op de WN-ers. In de enquete stond o.a. dat er bij de mods het idee bestond een 'dressuur ITP' te maken. Dat lijkt me toch behoorlijk ook over ITP gaan en ook over verschillen tussen disciplines.
Maar mag ik anders een tip geven.
Als jullie weer een enquete doen, zet er dan even speciaal bij dat het niet is voor western ruiters of andere kleinere groepen op bokt.
Dat er toch vooral gekozen wordt voor de mainstreambokker. Dan is dan tenminste in enen duidelijk. Had enquete-invultijd bespaard