Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilan schreef:We gebruiken voor PB's/waarschuwingen een reeks standaard teksten. Dus het maakt in de praktijk niet uit of je je PB/OW krijgt van een 18 of 40 jarige moderator, de tekst is hetzelfde...
Djilan schreef:Oh, dus ieman die ouder is/langer op Bokt komt en/of meer post mag wel over de scheef en een nieuw gebruiker niet omdat die minder rechten heeft? Volgens mij dient iedereen zich aan dezelfde regels en fatsoensnormen te houden.
Wendy schreef:Tsja, ik heb er ook weleens moeite mee dat er een enorm belerend toontje wordt aangeslagen door een aantal mods die zelf nauwelijks droog achter de oren zijn.
Waar ik ook moeite mee heb is dat bokt alles probeert op te lossen door een enorme hoeveelheid regels te maken. Lekker makkelijk, want dan hoef je je niet te verdiepen in de oorzaak van het uit de hand lopen van bepaalde discussies. Veranderen zal het ook niet: er zijn een paar rotte appels ooit mod geworden en de mods kiezen de mods...
slimmerik schreef:Wendy schreef:Tsja, ik heb er ook weleens moeite mee dat er een enorm belerend toontje wordt aangeslagen door een aantal mods die zelf nauwelijks droog achter de oren zijn.
Waar ik ook moeite mee heb is dat bokt alles probeert op te lossen door een enorme hoeveelheid regels te maken. Lekker makkelijk, want dan hoef je je niet te verdiepen in de oorzaak van het uit de hand lopen van bepaalde discussies. Veranderen zal het ook niet: er zijn een paar rotte appels ooit mod geworden en de mods kiezen de mods...
Ik vind dit echt een beschuldiging die veel te ver gaat. Slaat ook kant nog wal.
Citaat:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Zwartwitje schreef:Ik begrijp de vergelijking troll-mod in deze niet helemaal.
Djilan schreef:Nee, is geen vergelijking met ons (al zijn ze volgens mij ook groen), maar troll als in gebruikers die de boel in topics verzieken voor de rest.
tita schreef:Djilan schreef:Nee, is geen vergelijking met ons (al zijn ze volgens mij ook groen), maar troll als in gebruikers die de boel in topics verzieken voor de rest.
geldt dus ook voor de mods en hun slotjes en hun bans want er moet iid niet teveel inhoudt in een topic zijn want anders moeten jullie te veel bijlezen
tita schreef:de foei-knop mwah![]()
vandaar dat jij nog op bokt zit arabesk
tita schreef:de mids daar doe ik helemaal geen uitspraak over
zeg slimmerik nog nooit een ow gehad zeker