Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Vooral dat sommige mensen nogal snel de neiging hebben om berichten te verwijderen nadat ze dit geplaatst hebben waardoor een topic soms echt totaal niet meer te volgen is. Verder is het niet voor niets zo dat je een bericht niet meer kan verwijderen zodra er op gereageerd is.
DaphneL schreef:Ik vind het ook wel een goede hoor, je ziet idd dat er opeens alleen maar .... staan in een bericht.
Misschien is het bij BM en ITP wat minder, maar als je dan gewoon precies PB't naar Mickey wat er dan moet komen te staan (dus een heel bericht) is het alleen een kwestie van kopieëren en plakken
dr_jacksel schreef:Jij misschien wel, pegasus, maar er zijn erg veel mensen die dat niet doen en die gewoon hun hele topic weghalen omdat ze niet blij zijn met de reacties...
DaphneL schreef:Als je bang bent voor negatieve reacties, zou je i.m.o. een bericht niet moeten plaatsen.
Jahoor, ik heb het ook weleens gedaan, maar met een PB'tje naar mod is het ook snel weer weg.
Tsja, het lijkt me niet dat dingen zoveel haast hebben dat het niet een uurtje of wat kan wachten totdat de mod van dat forum (of Bart of Heike) on-line is, zodat zij het kunnen wijzigen of verwijderen.