naam wijzigen en niet meer traceerbaar..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: naam wijzigen en niet meer traceerbaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:40

zou misschien best kunnen? waarom stellen jullie het niet voor aan bart?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:43

Oke zullen we dan een petittie maken ? Tong uitsteken

Ik denk dat heel erg veel bokkers het prettig zouden vinden als hun oude berichten allemaal zouden verdwijnen, of alleen voor de user zelf traceerbaar zijn./

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:45

nou,ik stem compleet voor!!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:45

ik ook!

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:46

Ik ook!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:47

nou het begin is er!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:54

maar ik snap niet goed waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt...

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:55

Ik ook! Heb ook net mijn naam veranderd en heb zelf geen problemen met mijn oudere berichten maar wat is het nut van alles bewaren?!
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 24-10-08 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:56

Ik heb er wel problemen mee. Niks ernstigs ofzo hoor,maar het irriteert me mateloos...en het irriteert me nog meer dat er schjinbaar niks aan te doen is.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:57

Anoniem schreef:

Ik ook niet

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:09

Op de opmerking in mijn eerdere post hier kreeg ik in eerste instantie van een mod als antwoord wat dan nog het nut is van een forum wanneer je geen berichten meer terug kan zoeken.

Op mijn tegenargument waarom je NIET op trefwoord -dus informatieve berichten- alles terug kan zoeken maar WEL op auteur tot zijn/haar beginpost aan toe heb ik tot op heden nog niets gehoord.
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 24-10-08 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:11

lekker dan. ik zie het nut ook niet van eindeloos terugzoeken,in mijn geval tot ruim 5 jaar terug..
ik wil die posts gewoon weg,hoppekee.
en het nut van een forum?als je oude topics opent gaat er een slotje op,omdat het niet meer relevant is?? dus waarom zou je dan moeite doen jaren terug te zoeken?

en wat ik aangeef,er zijn mensen die er een sport van maken om je dus op google compleet terug te traceren.en dat kan bij sommige mensen zeer vervelend gaan uitpakken..

(even voor mijn meelezer...kijk,word je toch nog genoemd he,op bokt..)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:18

Ik ben er op tegen dat oude berichten weggehaald worden. Allerlei nuttige informatie en discussies gaan dan verloren.

Paardenproblemen die besproken worden en die ontzettende nuttige tips bevatten. Maar ook de oude topics over Christine W. die nu reuze interessant zijn om weer door te lezen.

Je weet dat dit internet is en een openbaar forum, dan moet je gewoon beter opppassen voor je iets post, bovendien heb je ook nog een hele tijd om de editknop te gebruiken als je impulsief iets neerpent.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:20

Oude berichten/topics hoeven ook helemaal niet weggehaald te worden, alle berichten van gebruikers moeten alleen wat minder makkelijk zo terug te zoeken zijn, bijvoorbeeld door een max. aan het terugzoeken in te stellen, net zoals dat nu bij trefwoorden gebeurt.

Zoek je op longeren dan kun je alleen nog bij de laatste 1000 berichten, maar topics uit '01 en '02 enz. daar kan je niet meer bij. Waarom kan een dergelijk systeem ook niet bij zoeken op auteur? Dus terugzoeken verbinden aan een termijn of aan een max. aantal berichten. Er hoeft dan niets verwijderd te worden.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:28

Ik weet precies wat je bedoeld, waarschijnlijk zelfs welke topics Scheve mond .

Wat mij betreft mogen die ook weg, verleden tijd, het is over niemand heeft er nog mee te maken.

Al gaan topics van 1-2 jaar terug of ouder naar de mesthoop, niemand die ze kan vinden en geen gaten of verloren berichten. Al is het enkel de meer persoonlijke of niet paarden fora. Niemand heeft er verder nog iets aan, tenzij in kwade zin Scheve mond . En anders wordt er toch wel een nieuw topic over hetzelfde onderwerp geopend omdat die anderen jaren oud zijn.

Tegenwoordig denk ik ook wel twee keer na voor ik iets op internet zet, maar vroeger was alles anders, wij dachten anders, internet werd nog niet gebruikt zoals het nu gebeurd en je stond er gewoon niet bij stil dat 5 jaar later nog mensen je privedingen kunnen nalezen.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:32

Niet iedereen die iets wil weten opent een nieuw topic. Ik zoek vaak genoeg met de zoekfunctie naar nuttige info. En soms vind ik dat in topics van jaren terug.

Overigens maakt dat "op auteur zoeken" of niet, niks uit. Je kan ook bij "op trefwoord zoeken" een naam invullen. Dan vind je dus alsnog de auteur. Voor de computer is een naam natuurlijk gewoon een aantal tekens net als een ander woord.

Misschien kan je wel een categorie die niks met paarden te maken heeft en heel oud is weg doen.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:34

Jawel, want dan vind je dus in ieder geval maar max. 1000 berichten, en lang niet alles.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:41

Zelf ben ik een voorstander van het verwijderen van oude berichten. Dat is niet iets waar ik opnieuw over in discussie wil, want naar mijn idee is alles al een keer gezegd.

Je kunt hoog of laag springen, de grondwet erbij halen, maar ze weigeren op Bokt oude berichten te verwijderen. Daar heb ik me voorlopig bij neer gelegd. Falbala haalt wel een heel goed punt aan. Het is vreemd en tegenstrijdig aan Bokt's motto dat men beperkt kan zoeken op trefwoord én onbeperkt kan zoeken op auteur.

Anoniem schreef:

Lees dit topic eens door, het zal de meeste vragen beantwoorden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:44

ik heb juist graag mijn oude berichten waard. leuk om eens de verslagen terug te lezen van mijn 1e wedstrijdje met Pablo, dat soort dingen.

Moet je idd maar nadenken bij wat je plaatst.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:46

hihihi, ik heb mezelf net even gegoogled.....zoezi.....ik ben ook een man van 21 Tong uitsteken
Weet je, na een paar jaar is alles weg op google, geloof mij maar Knipoog
Kan mij persoonlijk trouwens geen zak schelen dat sommige mensen vanalles over me kunnen lezen, misschien zien ze dan eens in dat ik niks heb om jaloers op te zijn en een hele lieve vrouw ben Haha! Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:48

en paarden laat vluchten Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:50

Ook ik heb mezelf even gegoogled, m'n oude gebruikersnaam in combi met Bokt en kom dan 5 hits tegen. Niet dat ik daar last van heb, heb m'n naam alleen veranderd omdat die mogelijkheid er ineens was, niet omdat ik oude berichten wil verdonkerenmanen.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:52

bel91 schreef:
en paarden laat vluchten Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

hihihi, ik heb een stalker op bokt.nl Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:53

whahahahahhahahah Extreme duivel