Snap het probleem er ook niet achter. Er is dan al getemt. Wat maakt jouw het dan uit of er nog iemand in reageert of niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:mardjai schreef:ook ik als 36 jarige heb in het "verwijder" topic gereageert, en er werdt een dolletje onderling gemaakt, moet kunnen in mijn ogen, Dit vindt ik eigelijk ook een zinloos topic
kan je ook een reden geven waarom?
jullie hebben het nu allemaal over het verweider topic.
dáár gaat dit niet eens over, dat topic was een BIJzaak
nuldertien schreef:Jeetje, waar gaat dit nou over. Wat is je probleem TS?
Dat de moderators belachelijk worden gemaakt? Die kunnen heel goed voor zichzelf opkomen indien nodig.
Dat er onzintopics op bokt voorbijkomen? Nou, dan lees je die toch niet. Die kun je echt net als de andere topics die je niet interesseren gewoon wegklikken.
Persoonlijk kan ik me kostelijk amuseren in dat soort topics. Ze duren vaak maar kort, maar zijn vaak geweldig humoristisch. Zo kan ik me een topic over aangespoelde voeten herinneren, was hilarisch! Zo'n topic kan mijn dag goedmaken hoor.
Leuk toch, beetje dollen tussen al dat serieuze gediscussieer!
nuldertien schreef:Jeetje, waar gaat dit nou over. Wat is je probleem TS?
Citaat:mardjai : toen de mod tijd had?
het is gesloten door een mod die dat eigenlijk niet hoeft te doen....
Jolliegirl schreef:tuurlijk hoort lol er ook bij, maar ik kom het nu echt wel 4/5x per week tegen zo'n stom topic. En ja toevallig loopt IK er telkens tegenaan... Ik tem netjes.. en dan klaar.
Leliev schreef:Ik ben het met je eens TS. Bokt word verziekt door mensen zoals mij met hun vreselijke topics
lies schreef:Valt deze nu ook onder onnozele topics?
detour schreef:TS, lach en bewonder, want bokt, wie kan zonder?..