Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Als je trots bent op je paard en gewoon leuke rijfoto's wilt plaatsen dan kan dit voor zover ik weet op ITP. En daar kunnen ook gewoon de 'goh wat een leuke combi' reacties
.
Ik denk dat je HAW beter kunt gaan zien als een soort 'RT-P met foto's'. Als je rijtechnisch advies wilt hebben en dat wilt ondersteunen met foto's dan is HAW de aangewezen plek. Of als je vooruitgang wilt laten zien tov de vorige keer.
Wil je gewoon je paard laten zien al dan niet onder het zadel, dan is ITP beter.
Mas schreef:*knip*
Maar waarom is een combinatie van beiden niet mogelijk Apple?![]()
Ik begrijp dat op HAW een reactie als: 'leuk paard' of 'mooi' setje niet nuttig is en weinig toevoegt,
maar als iemand gewoon lekker bezig is met zijn paard op een goede, ontspannen manier dan vind
ik dat dat óók op HAW gezegt moet kunnen worden
Maar dan misschien meer in de trant van:
Ik vind dat jullie een mooie combinatie vormen en dat je je paard op een eerlijke manier rijdt,
dit geeft een fijn beeld en het rijden ziet er ontspannen uit.
*knip*
VValar schreef:Een tijdje geleden is er een enquete over de nieuwe HAW/ITP regels gehouden onder de bokkers, maar tot nu toe heb ik daar nog niks over gehoord. En ik kan me zo voorstellen dat de reacties niet verschrikkelijk lovend waren.
Ik kijk zelf ook veel minder op HAW en ITP, gewoon omdat ik de sfeer en het overzicht veel minder zijn geworden. De regels bevallen mij niet, klaar. Maar wordt er iets aan gedaan, ho maar. Erg jammer.
Nouks schreef:Aangezien ik in het sticky op HAW niet meer kan reageren (is te lang niks gezegd)..... streefdatum voor het openbaar maken van de evaluatie was 1 oktober. Wanneer komt 'ie?