Nogsteeds RK avatars en onderschriften...vervelend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shattered

Re: Nogsteeds RK avatars en onderschriften...vervelend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:53

Ik vind het nu zo langzamerhand toch ook wel een beetje irritant worden, ik denk steeds "he! Da's RK" maar dan blijkt het weer een ander te zijn. Scheve mond Zet die Ava's dan gewoon in je profiel ofzo..

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:54

ik weet ook wel meer ervan af dan in het bericht van Bart staat hoor, wees maar niet bang Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:56

__Laura schreef:
Dat zeg ik niet! Ik zeg alleen ook niet dat ik de mods wel geloof.
RK was voor menig bokker een pain in the ass, veel mensen zien haar liever wel dan niet, maar ook andersom.

Ik zeg niet dat de mods liegen, maar ik zeg ook niet dat RK liegt Knipoog

Toe zeg, nu dicht je RK wel heel veel invloed toe........
Wat een kwatsch, als ze hier alle irritante drammerige posters moeten gaan bannen met een smoesje raakt Bokt wel een heel stuk leger. Ik geloof niet in die sprookjes en complot-theorieën als dat mensen er op uit zijn geweest om RK te bannen omdat ze lastig was of zo.
Heel simpel, als ze het ww van een mod geraden heeft en onder dat ww op het modforum heeft zitten rondneuzen is ze heel fout geweest en terecht geband, einde verhaal. Dat mensen nog steeds menen haar ava te moeten gebruiken stoort me niet echt, ik vind het alleen behoorlijk kansloos.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:57

Dat topic liep op de 21e van die maand, hmmmm, daarna is er toch weer veel nieuws bijgekomen. Knipoog
Maar goed, het is niet aan mij om die details hier te presenteren, maar als mensen zich lekker druk willen maken, moeten ze dat vooral doen. Ik ga wat nuttigers doen, dan weer zo'n ellenlange discussie te volgen. Doei!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:37

het is volgens mij niet de bedoeling dat we hier weer gaan speculeren of RK wel of niet geband had moeten worden. dat is gebeurd en uitgelegd, dus volgens mij ook een afgesloten zaak...

het gaat er hier om dat het toch wel irritant is dat je elke keer haar avatar voorbij ziet vliegen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:47

Ik zie het irritante daar niet van eerlijk gezegt,
ik begrijp jullie irritaties dus ook niet zo...
RK is gebant en als mensen haar avatar graag willen blijven gebruiken...ach dan doen ze dat toch?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:04

Mas schreef:
Ik zie het irritante daar niet van eerlijk gezegt,
ik begrijp jullie irritaties dus ook niet zo...
RK is gebant en als mensen haar avatar graag willen blijven gebruiken...ach dan doen ze dat toch?

Hier hetzelfde...
Als je het irritant vindt dan heb je altijd nog een rode kruisje rechtsbovenin. Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:45

jongens.! dit is mijn vraag niet... komop ga nu niet weer lopen discusieren.
dan gaat dit topic dicht, terwijl ik toch een duidelijk iets meld.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:49

Jolliegirl, Dit is al zo vaak aan de orde geweest. Gebruik de zoekmachine, en inderdaad. Als je het irritant vind gebruik het hele mooie rode kruisje. Daarvoor is die gemaakt. Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:52

Ik vind het ook heel irritant, het is nogal misleidend. Daarbij komt dat ik het nogal een slechte protestactie vind, maar dat terzijde..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:54

Men mag toch zelf weten welke avatar ze nemen? Als RK het niet erg vindt mogen zij doen wat ze willen.
De een betuigt steun , de ander gooit het meer op protest, so what?

Misleidend? Je weet toch dat RK niet meer op Bokt zit?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:55

Inderdaad.
Je hebt het vast allemaal gevolgd. Als ze jou van Bokt af zouden gooien zou je vast ook 'blij' zijn dat mensen zo je steun betuigen.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:56

Ja maar goed, maar op een gegeven moment ga je een naam aan een avatar koppelen: dit kan dus niet op deze manier.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:57

Jetske schreef:
Inderdaad.
Je hebt het vast allemaal gevolgd. Als ze jou van Bokt af zouden gooien zou je vast ook 'blij' zijn dat mensen zo je steun betuigen.

Blond Snap je reactie niet helemaal .

Redrumfox: Dat is waar, maar nu koppel ik RK's avatar al niet meer aan RK aangezien ik het nu weet dat zij niet meer post door de ban.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:00

Ik vind het ook irritant, met die avaters enzo.. Vind het ook totaal geen zin hebben.

Maar waarom nu álweer een topic hierover? Er lopen nu zoveel topics over RK. En straks is het weer een discussie of ze het wel of niet heeft gedaan. Het is een beslissing van de moderators & het beheer; Klaar. Dan is het toch einde discussie?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:04

Focussed schreef:
Redrumfox: Dat is waar, maar nu koppel ik RK's avatar al niet meer aan RK aangezien ik het nu weet dat zij niet meer post door de ban.

Ja klopt, maar alle anderen die nu haar avatar (dus dezelfde) hebben kan ik dus ook niet meer daaraan herkennen. Wil nou niet zeggen dat ik van iedere bokker uit mijn hoofd kan zeggen welke avatar ze hebben, maar op een gegeven moment wen je er toch wel aan en als je wat langer meeleest in een topic en globaal een reactie van iemand wil zoeken is het wel heel handig (kan je bepaalde kleurtjes zoeken links in je scherm terwijl je scrollt). Ja

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 17:12

[quote="Rianne_"]Ik vind het ook irritant, met die avaters enzo.. Vind het ook totaal geen zin hebben.

Maar waarom nu álweer een topic hierover? Er lopen nu zoveel topics over RK. En straks is het weer een discussie of ze het wel of niet heeft gedaan. Het is een beslissing van de moderators & het beheer; Klaar. Dan is het toch einde discussie?[/quote]

ja.

dit is mijn mening, en geen discussie

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:14

Als het einde discussie is waarom open je der dan toch weer een topic over. Beetje tegenstrijdig Verward

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:15

Jolliegirl, ik snap het wel dat iedereen een mening heeft verder hoor Lachen Maar het wordt hier gewoon een discussie.

Nu komen er weer quote's bij van Bart, waarom ze niet meer op bokt is etc. Dat heeft geen zin, want daar gaat dit topic niet over Dit gaat over de avaters & onderschriften..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 17:15

dus heb ik al vriendelijk gevraagd ontopic te gaan Lachen
ik vind dat daar respect voor mag zijn, en er dus ontopic moet gaan .

anders gaat dit topic ook @ slotje, en dat is neit mijn bedoeling.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:18

Nou gosh misschien hebben nog een paar mensen die avatar, maar kijk er dan overheen..... ik erger me soms ook erg aan avatars, maar daar kijk ik dan ook over heen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Air op 02-10-08 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:23

Ik let nooit zo erg op avaters, het valt me wel op als ik in me linkerooghoek een paard over een hindernis zie gaan.
Maar meerdere andere mensen hebben ook een springend paard als ava, dus irriteer me er niet aan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:29

x_Marr schreef:
Nou god isschien hebben nog een paar mensen die avatar, maar kijk er dan overheen..... ik erger me soms ook erg aan avatars, maar daar kijk ik dan ook over heen Knipoog

Mee eens, ik snap ook het doel van dit topic niet helemaal...
Mods zullen er wel niets aan kunnen doen en die mensen lataen de ava's toch wel staan
als ze RK willen blijven 'steunen' door deze actie, wat wil je precies bereiken?
Laatst bijgewerkt door Mars op 02-10-08 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:36

Ik snap de bedoeling van dit topic wel hoor. Ook snap ik best de solidariteitsactie voor RK maar daar kun je niet eeuwig mee doorgaan. Ik persoonlijk erger me er niet aan, het zal wrs vanzelf wel doodbloeden. En RK wordt dan weer gewoon vergeten. Gewoon niet de aandacht op vestigen lijkt mij.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:51

Beaux schreef:
Ik snap de bedoeling van dit topic wel hoor. Ook snap ik best de solidariteitsactie voor RK maar daar kun je niet eeuwig mee doorgaan. Ik persoonlijk erger me er niet aan, het zal wrs vanzelf wel doodbloeden. En RK wordt dan weer gewoon vergeten. Gewoon niet de aandacht op vestigen lijkt mij.

Kan het niet beter verwoorden.
Ik weet dat RK niet meer op bokt komt en als ik die avetar dus zie weet ik dat ie van een ander is