Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Laura schreef:Dat zeg ik niet! Ik zeg alleen ook niet dat ik de mods wel geloof.
RK was voor menig bokker een pain in the ass, veel mensen zien haar liever wel dan niet, maar ook andersom.
Ik zeg niet dat de mods liegen, maar ik zeg ook niet dat RK liegt
Mas schreef:Ik zie het irritante daar niet van eerlijk gezegt,
ik begrijp jullie irritaties dus ook niet zo...
RK is gebant en als mensen haar avatar graag willen blijven gebruiken...ach dan doen ze dat toch?
Jetske schreef:Inderdaad.
Je hebt het vast allemaal gevolgd. Als ze jou van Bokt af zouden gooien zou je vast ook 'blij' zijn dat mensen zo je steun betuigen.
Focussed schreef:Redrumfox: Dat is waar, maar nu koppel ik RK's avatar al niet meer aan RK aangezien ik het nu weet dat zij niet meer post door de ban.
x_Marr schreef:Nou god isschien hebben nog een paar mensen die avatar, maar kijk er dan overheen..... ik erger me soms ook erg aan avatars, maar daar kijk ik dan ook over heen
Beaux schreef:Ik snap de bedoeling van dit topic wel hoor. Ook snap ik best de solidariteitsactie voor RK maar daar kun je niet eeuwig mee doorgaan. Ik persoonlijk erger me er niet aan, het zal wrs vanzelf wel doodbloeden. En RK wordt dan weer gewoon vergeten. Gewoon niet de aandacht op vestigen lijkt mij.