Heb vanavond wel met jeuk in de handen gezeten bij een bepaald topic op LZP - maar ook daar heb ik me in kunnen houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
inge81 schreef:juist om deze redenen reageer ik de laatste tijd (bijna) nergens meer op
Heb vanavond wel met jeuk in de handen gezeten bij een bepaald topic op LZP - maar ook daar heb ik me in kunnen houden
MarvanTom schreef:Als een reactie on topic is, met opbouwend commentaar, kan TS daar iets mee.
Het lijkt vaak een negatief gebeuren te worden, papegaaientaal noem ik het, als iets niet goed eruit ziet op een (1) foto. Die foto pakt een goed/slecht moment, maar wil niet zeggen dat het all-over slecht/goed is.![]()
De verwoording van commentaar kan een wereld van verschil maken, maar dan moet dat wel juist geformuleerd worden. En de ene mens is de andere niet...
inge81 schreef:Als ik om advies vraag - geef ik ook wel eens commentaar, maar je wilt dan toch graag alles in ogenschouw nemen. Dus ook de dingen waar je niet op zit te wachten of wat niet je eerste keuze is.
19LindA83 schreef:Kijk ik geef bij mijn advies ook wel eens mijn mening... Dat zijn inderdaad 2 verschillende dingen,
19LindA83 schreef:Doel je eropdat dit topic geopent is omdat ik om aandacht verlegen zit? zo komt het nl over.
Hier aan aandacht geen tekort
19LindA83 schreef:LimaMambo schreef:als iemand bv iets vraag of het mogelijk is om met hechtingen onder de zonnebank te gaan, vind ik niet dat je mag oordelen over dat de hechtingen er nog in zitten terwijl die er al uit kunnen.. want je kent de situatie niet, en je kent diegene niet.. dus kan je daar niet over oordelen en het voegt ook helemaal niks toe aan het topic dus totaal irelevant en dus zwaar offtopic
want er word niet om kritiek gevraagd
om maar even een voorbeeld te noemen...
Ten eerste is dit topic in zijn algemeenheid, dus waarom zo aanvallend,
Ten tweede had ik 1 regel off gereageerd, en daarna 4 on-topic met net advies. Want je vroeg om advies.
inge81 schreef:tja de handen jeukten net te hard - heb t niet kunnen laten. Tegenwoordig kijk ik wel nooit meer op HAW.
19LindA83 schreef:Doel je eropdat dit topic geopent is omdat ik om aandacht verlegen zit? zo komt het nl over.
Hier aan aandacht geen tekort
ManonR_ schreef:Het is ook een beeeeetje de manier waarop het gebracht wordt hoor. Misschien heeft de topicstarter wel niet in alle gevallen de wijsheid in pacht, de mensen die er op reageren ook niet hoor.