Lente schreef:Ik ga ook naar bed.Team, respect voor jullie Hij is érg goed!!Ga maar gauw wegja Ik snap hem APCIII schreef:Lonneke2001 schreef:Ik weiger te slapen voordat ik het heb gevonden Dan vrees ik dat je nog lang wakker moet blijven Komt goed, ik heb het in de hand
Lonneke2001 schreef:Ik weiger te slapen voordat ik het heb gevonden jeej laten we verder zoeken ... al iets gevonden ?
laraxXxemma schreef:Ladybird jou onderschrift Ja maar wat ik ook zeg, niemand gelooft mijAls ik zeg dat ik niks weet geloof je me nietAls ik het antwoord voor kauw, geloof je me ook niet En Jan-Willem is de mol, dat gelooft ook niemand of terwijl, niemand gelooft mij
@Seltje: Ja nog van vorig jaar, zij had als eerste/snelste alle onderschriften aan de modjes gekoppeld ofzo, dus werd ze roze met die titel :p
Seltje schreef:Staat er nu bij laraxXxemma super-1-aprilpuzzelaar?Ja dat is van de grap van vorig jaar
Trotse 1 april winnaar van 2015 Misschien had er even 2015 in mijn titel moeten staan, wordt zo vaak gevraagd Gefeliciteeeerd