M_ontana schreef:Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik denk dat ik nog even op blijf Wij hebben vandaag wedstrijd gehad, ik ben stikkapot en val half in slaap maar wil nu niet opgeven.
carolinetjes schreef:JPitty schreef:Verder uitzoomen gaat nu niet meer, zie sterren etc. En nu? Wally is naast orlando op de basis waar de schepen de ruimte in gaanIk zie niets...
Warboel schreef:Wat een lekker rustig dagje was het hè! Meestal met pasen toch? Iedereen rent in de IKEA rond
Dit staat er onderaan de onderschriften:besluit ik eens eerlijk te zijn... Is het 1 april...."Dit was mijn 1 april grap, zijn er nog vragen? "
Jolliegirl schreef:Warboel schreef:Wat een lekker rustig dagje was het hè! Meestal met pasen toch? Iedereen rent in de IKEA rondDe woonboulevard
Giolli schreef:Dit staat er onderaan de onderschriften:besluit ik eens eerlijk te zijn... Is het 1 april...."Dit was mijn 1 april grap, zijn er nog vragen? "Dat is alleen de mijne.
Jolliegirl schreef:Bubblewrap schreef:huh? Jij ook Jollie?!Wat is dit dan?!Heb jij iets gedaan? Getemt of gepbt naar een mod??Ik zit serieus hardop te denken... Wel ge-pb't, maar er zijn vast meer bokkers die dat hebben gedaan.
karuna schreef:Hihi sommigen hebben een no drama no glory rebuspuzzelaar als onderschriftWat heb je gepbt?Misschien moet je daarvoor de tekst "no drama no glory" in je onderschrift hebben, en gaat de rest vanzelf?
Neehoor..BW heeft:No drama. No glory.1 april rebus-puzzelaarRozen zijn rood, viooltjes zijn blauw... Ik dacht dat ik een hond had, maar toen hoorde ik 'miauw'!Algemeen1Als twee honden vechten om een been... Dan heeft de postbode er nog maar
theadora99 en Bubblewrap hebben bij mij no drama no glory en 1 april rebus-puzzelaar in het onderschrift staan. Zou er dan toch nog wat gebeuren