Ik miste iets roze op het forum. Het forum is blauw. Ik wilde liever een roze forum.Daarom maar een roze schaap bij gebrek aan beter.
[HK] [HK] Bokt in t roze??Bam, u vraagt wij draaien: alleen in het roze als je bokt4 er nog voor hebt Hoe ik het weet? moet je even een 20tal pagina's terug lezen, want daar is het allemaal uitgelegd
Oké, oké. Als iemand Timmy roze kan verven en in een avatar kan veranderen, wordt dat mijn nieuwe avatar.Speciaal voor Dribbel.
Iolanthe schreef:Ik vond de link niet, maar wel een errug interessant topic in deze context [FZ] bokt in het orange?[HK] [HK] Bokt in t roze?? Dit is het roze bokt topic je moet wel bokt4 aan hebben om dat te kunnen zien!
Die heb ik niet aan Maar ik weet zeker dat ik ooit op een link geklikt heb en dat ik toen een nieuw tabblad kreeg waarin Bokt roze was...
Iolanthe, dit was ook nog in het tijdperk dat iedereen bokt4 had, dus als je toen op die link klikte, werd bokt roze
Haha, dat is echt zo! Er was ook eens een topic over je eerste bericht op Bokt ooit Best hilarisch, bij sommigen in kleurtjes en al
Oke dan, de hint van de dag:"ooit keren de kansen".Zo. Ik ga me verstoppen voordat ik ontzéttend op mijn donder krijg omdat ik teveel zeg