Rock schreef:Ik zeg het ook alleen maar zoals het is En nu dan de discussie over letters, en niemand waarbij een lichtje gaat branden wat RFM betekent Maar het klinkt komisch Rags for Menn ?
okeee. Ik ga nu even Frans leren en dan wiskunde. Ik ga straks weer ff in deze topic kijken ik kom straks terug en ik ben morgen de hele dag op bokt =). Wil het dit jaar niet missen .
Mensen ik ga weer leren Voor geschiedenis en Frans, het is hier veel te gezellig Ik me ff bannen anders kom ik noooit van m'n computer vandaan
BarockPinto schreef:Anders gaan jullie even in een paar uur tijd 25 pagina's voll*llenWe heoven nog maar 3 paginas
A_lette schreef:Rock schreef:Ik = wel een beetje bang voor Ali Ik ben anders best lief hoor....Ja en ik ken Ali persoonlijk
BarockPinto schreef:Anders gaan jullie even in een paar uur tijd 25 pagina's voll*llenWe l*piep*llen helemaal niks, we hebben hier een hoogstaande conversatie!
Unwritten schreef:A_lette schreef:Ik ben anders best lief hoor....Ja en ik ken Ali persoonlijk Ik nog niet, maar dat komt vast nog wel eens Als ze me na morgen nog lief vindt