Desty schreef:Oeh ik denk dat je daar een goede aan hebt danamuts!
ging met 30 achteruit, maarja, welk woord telt nu??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Desty, hoezo sta jij in de min?
Paard Pony Dressuur Springen Zadelmaker Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel
Citaat:Haha nee hoor
gewoon verder zoeken naar + en - woorden
succes, ik ga naar een reining wedstrijd
PuurxNatuur schreef:En voor welk doel? Springen, dressuur, of toch liever western of eventing?
Vergeet niet dat longeren en grondwerken ook belangrijke onderdelen zijn van het werken met je paard.
Een Piaffe, passage of pirouette rij je niet zomaar op wedstrijd.
Daar kunnen de mods (moderators), mids (mandarijntjes) het beheer en de nieuwsredactie je niet mee helpen. Wel kan je veel informatie vinden op de Wiki. Met je paard/ pony kan je veel dingen doen zoals springen, dressuur, western, grondwerk. En nog veel meer. In de hogere dressuur doen ze piaffe, passage, pirouette. Ze doen ook wedstrijden met springen, dressuur etc. Veel paarden liefhebbers zitten op Bokt. Je kan daar veel dingen over paarden vinden en als je vagen hebt kan je zelf een topic openen. En als je het per ongeluk verkeerd plaats zullen de moderator (Mods) het weer verplaatsen naar de juiste plek. Op Bokt is er ook veel nieuwsredactie te vinden over verschillende dingen.
Ik ga toch voor het doel Dressuur of springen. Het longeren en grondwerken is inderdaad heel belangrijk
Mids ( mandarijntjes) moeten ook aan je paard of pony gegeven worden, want vitamintjes zijn belangrijk!
Op de wiki kan je inderdaad heel veel informatie over bokt vinden. Achterwaarts is een hele moeilijke oefening. En zadelmaker zijn is gewoon uber cool
hafjesliefde schreef:mijn zadel is helemaal niet meer in orde
tijd om naar de zadelmaker te gaan!
even geen passage, pirouette of springen meer
geen dressuur, of western
hoogstens nog wat grondwerk en borstelen