Tja, het werd al jaren gezegd dat ‘er volgend jaar’ geen grap was: het was toch altijd gezeur. Hebben de mods de hint van juf Ank serieus genomen?
carolinetjes schreef:APCIII schreef:Als je graag wat wil vinden, kun je op Google Maps altijd Wally nog gaan zoeken Mehhh die heb heb ik allemaal al . Ik heb de batch ook al Waar is dat mysterieuze level dan? Kan t niet vinden
Marocje schreef:Tja, het werd al jaren gezegd dat ‘er volgend jaar’ geen grap was: het was toch altijd gezeur. Hebben de mods de hint van juf Ank serieus genomen? Ik denk het wel, gewoon dikke middelvinger naar ons Achja, de voorpret en het zoeken vandaag was in ieder geval wel grappig
JPitty schreef:[...]APCIII schreef:Als je graag wat wil vinden, kun je op Google Maps altijd Wally nog gaan zoeken Waar is dat mysterieuze level dan? Kan t niet vinden Huh Dat heb ik helemaal niet geschreven! Is de quote-functie gesaboteerd? Of heb jij een quote-foutje gemaakt?
JPitty schreef:Verder uitzoomen gaat nu niet meer, zie sterren etc. En nu? Wally is naast orlando op de basis waar de schepen de ruimte in gaan