Bellatrix schreef:San dat had ik al hoor. Muur, help nou een beetje!!!Ik kan echt niet meer voor jullie doen...
Hart voor de groep...worden we allemaal gelinkt aan elkaar net zoals die landen aan elkaar gelinkt zijn ofzo? Maar hoe dat?
Iejoorr schreef:Ik voel me zo dom door dit topic 1 ding scheelt..Ik ben de domste.. Ik heb het topic geopend.
Paaskaas Ik mag trouwens wel hopen dat je er eerst nog een boterham op heb gelegd voordat je de toaster dicht deed :p
Iejoorr schreef:Paaskaas Ik mag trouwens wel hopen dat je er eerst nog een boterham op heb gelegd voordat je de toaster dicht deed :p*checkt nu.nlNog geen berichten van brand..
Sani schreef:Iejoorr schreef:Paaskaas Ik mag trouwens wel hopen dat je er eerst nog een boterham op heb gelegd voordat je de toaster dicht deed :p*checkt nu.nlNog geen berichten van brand.. HEUJ.Ik lijk dan misschien dom, maar zo erg is het ook weer niet met me gesteld... Paaskaas is gesandwiched.
*mompelt iets over haarkleuren...Maar waarom zit ik goed met mijn opmerking? Die out of the blue komt? Ik snap het echt niet.