Emie99 schreef:Omg xNk dat is gewoon zo VET :6
Ik wil dat ook, ja jou paardje wordt mijn grote voorbeeld. De mods (moderatoren) moeten je prijzen en je op de voorpagina van wiki zetten. Ook jou toekomstige paardje mids moet op de voor pagina
Vind ik ook, met de foto van een mega vliegende galopswissel 
Mijn pony is echt een natuurtalent, hij kan namelijk in stap, draf en galop! Maar dat is niet het enige, hij kan zelf Grand Prix lopen! Ik heb hem namelijk de piaffe, pirouette en passage geleerd! Maar hij kan ook wijken, travers, schouderbinnenwaarts, vliegende galopswissel en ga zo maar door. Dat is de dressuur alleen nog maar... Hij kan namelijk heel goed western rijden, alleen heb ik daar niet meer verstand van de de Sliding of hoe dat ook heet! Met springen ben ik ook al héél hoog, ik ga elke week drie keer op wedstrijd met hem, namelijk dressuur, springen én western. En thuis moet je ook wat doen en voor de afwisseling doen we wel eens longeren, maar op de rechterhand vind hij dat niet zo fijn! Dus daar trainen wij op. En grondwerk vind hij helemaal geweldig!!! Ik durf te wedden dat de mods (moderator in het kort + meervoud
), nieuwsredactie, beheer en wiki mij zeer bewonderen. In het kort gewoon heel Bokt!
Dit heb ik allemaal geleerd uit deze topics:
[HK] De kantoortoer van de Penny Patrouille (11)
[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
Binnenkort ga ik een paard kopen en die ga ik Mids noemen en die ga ik dit allemaal ook lekker leren! Tss...