Volgens mij wordt het niet moeilijk pagina 100 te halen, maar eerder er niet overheen te komen vóór 1 april
Lolacabana schreef:Het waait hier echt heel hard, zag net een fiets over het plein rijden zonder dat er iemand op zat
Lolacabana schreef:Het waait hier echt heel hard, zag net een fiets over het plein rijden zonder dat er iemand op zat Bij ons waaide het net hard nu niet meer
liever niet,lag nu al naast de stoel van het lachen...dan was ik op de grond blijven liggen had ik nooit meer kunnen op staan
M_D_H schreef:liever niet,lag nu al naast de stoel van het lachen...dan was ik op de grond blijven liggen had ik nooit meer kunnen op staan Heb jij ook kneedgum benen?
Lolacabana schreef:Het waait hier echt heel hard, zag net een fiets over het plein rijden zonder dat er iemand op zat Ik zie het al helemaal voor me. xD
Rock schreef:Ach, maakt niet uit Denk dat dit een van de snelst lopende topics ooit is Nee op HK zit ik in een topic die de eerste 24 uur dat hij bestond 120 paginas had
Pebble schreef:M_D_H schreef:liever niet,lag nu al naast de stoel van het lachen...dan was ik op de grond blijven liggen had ik nooit meer kunnen op staan Heb jij ook kneedgum benen? heel erg
__Elizabeth schreef:Rock schreef:Ach, maakt niet uit Denk dat dit een van de snelst lopende topics ooit is Nee op HK zit ik in een topic die de eerste 24 uur dat hij bestond 120 paginas had Is dat dat beruchte onderbroekentopic?
lange, lange, lange tijd geleden had een mod gezegd dat ondanks het een HK topic is er niet teveel offtopic gegaan mocht
Rock schreef:__Elizabeth schreef:Nee op HK zit ik in een topic die de eerste 24 uur dat hij bestond 120 paginas had Is dat dat beruchte onderbroekentopic? Nee de ik-win-nooit-watjes