En toch denk ik dat dit het niet is.. "Zoeken, zoeken, zoeken, kijk in alle hoeken" kan toch niet voor die like knop of andere rebussen zijn
pien_2010 schreef:Er worden idiote topics geopend waar iedereen lekker los op kan gaan en dat is imo de 1 April grap. Lekker drama topics. nu overal drama roepen of wordt dan iedereen boos
Trui schreef:Maar nogmaals, is dat wel een grap? Imo is dat gewoon een extra featureAlsof ik daar het antwoord op weet...
Marrie_L schreef:Pepperrr schreef:Marrie en LienieOmdat we het leuk vinden om te matchen Je hebt wel nog je kerstmutsjes
Trui schreef:Marrie_L schreef:Omdat we het leuk vinden om te matchen Je hebt wel nog je kerstmutsjes Het is altijd tijd voor kerstmis (en ik ben de originele kwijt dus die moet ik eerst eens zoeken)
Nicje87 schreef:Hmmmm denk ook dat er meer is.....#voeltietsindeluchthangenDat zijn esdoornpollen. *hatsjie*
Jolliegirl schreef:Waarom hebben jullie frozen avatars???Die hebben we al heel lang hoor Heeft niks met 1april te maken
Lienie_F schreef:Jolliegirl schreef:Waarom hebben jullie frozen avatars???Die hebben we al heel lang hoor Heeft niks met 1april te makenZeggen we nu
Trui schreef:SindyKaya schreef:Maar nogmaals, is dat wel een grap? Imo is dat gewoon een extra featureDegene met de meeste likes kreeg een prijs, dat is wel leuk
Chocopasta schreef:Rivjenn schreef:Nu deze;[ [url=m/ja2qcY.png]Afbeelding[/url] ]Ja die heb ik ook constant!! Ga weg, Noor...Auw Giolli schreef:Giolli @ [YRT] hoe shetland verzorgen en combineren met school/studie jouw reacties steeds in die topics