Yep. Meen ik me ook te herinneren.Dus nu hebben we kaas, eieren, soep, groenten en allerlei kleurtjes....
lisantjuuh schreef:Het is allemaal wel een beetje boers niet?Boeren omelet, kaas, eieren, groente.En die koe
Zijn we eens overduidelijke hints aan het geven, wordt het aangemerkt als gezwets.. Lekker is dat! Roosch schreef:Ik heb wat pagina's gemist, maar zo te zien alleen maar gezwets?
Nietes schreef:hmmmm bij slApen=Apen?Iets met dieren en eten?De modjes liggen gewoon in een deuk door onze stomheid Of het is juist Sla! Das dan weer eten..
Ik weet het nog steeds niet, denk er rustig over na en kom er of wel of niet achter. Maar offtopic speciaal voor Animal dit youtube filmpje. Ik was al fan van de losse onderdelen maar samen is het helemaal http://m.youtube.com/watch?v=W10Gm4bycX8
Sani schreef:Afwachten? Wat is dat? Op je reet zitten en selfies posten in een ander topic, waar ik een paar van jullie tegenkwam.
Roosch schreef:Sani schreef:Afwachten? Wat is dat? Op je reet zitten en selfies posten in een ander topic, waar ik een paar van jullie tegenkwam. Ik vond het wel grappig om de mensen uit het 1april-topic hun selfies te zien Btw, ik post niet meer zoveel, maar mijn hersenen denken nog altijd even hard