Soet schreef:Oscar-loveers blijven trouw hoor
Ja tuurlijk, die scummerhummer is vet!
Ik blijf scummer trouw, tot het bittere eind
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soet schreef:Oscar-loveers blijven trouw hoor
Otje_Elliot schreef:Damn..Love__Anouk schreef:KIWI'S STINKEN. En Kiwi's hoor je uit te lepelen. Met een lepeltje. En een lepeltje is niet natuurlijk. Een Appel kan je zo op eten. En een banaan ook. Dus Weg met jou Kiwi!![]()
en van bananen heb je meer afval en door dat afval zijn al heel wat ongelukken gebeurd
Soet schreef:Alina schreef:Fairie s*ckt
Otje_Elliot schreef:Love__Anouk schreef:KIWI'S STINKEN. En Kiwi's hoor je uit te lepelen. Met een lepeltje. En een lepeltje is niet natuurlijk. Een Appel kan je zo op eten. En een banaan ook. Dus Weg met jou Kiwi!![]()
en van bananen heb je meer afval en door dat afval zijn al heel wat ongelukken gebeurd
Oscar schreef:Roos, voor jou is er altijd een speciaal plekje in de kliko, dat weet je toch?
Edda schreef:Nog 8 pagina's
ijslanderfan schreef:Whihoe. Ik gok dat Apple en KIWIko op kop liggen.
ladylay schreef:Otje_Elliot schreef:
MissHaffie schreef:Oscar schreef:Roos, voor jou is er altijd een speciaal plekje in de kliko, dat weet je toch?
Edda schreef:Mis, Sjoert en Appleijslanderfan schreef:Whihoe. Ik gok dat Apple en KIWIko op kop liggen.
Vast niet... Fairie en Ureille
Soet schreef:Volgens mij ben ik een beetje penny-achtig bezig