Een gewoonte waar ik nooit aan heb kunnen wennen. Meerdere keren keurig netjes ergens op m'n allerbeleefdst heel subtiel zitten proberen de thee in een plant te gieten, omdat er zoveel melk in zat dat ik het niet meer door m'n keel kreeg
Dribbel
Geplaatst: 22-03-14 22:08
Hanmar schreef:
Een gewoonte waar ik nooit aan heb kunnen wennen. Meerdere keren keurig netjes ergens op m'n allerbeleefdst heel subtiel zitten proberen de thee in een plant te gieten, omdat er zoveel melk in zat dat ik het niet meer door m'n keel kreeg
Anoniem
Geplaatst: 22-03-14 22:44
Hanmar schreef:
Haha!
evanescence
Geplaatst: 22-03-14 22:53
Als je dit leest terwijl er al wat bier is genuttigd... Is het best grappig. en ik moet nog de hele avond!
Maar nu heb ik het idee dat bokt international gaat. Beginnend in England.
Bokt in meerdere talen? O Gosh... Een dag Google translate gebruiken om te kunnen lezen wat we op bokt geplaatst wordt.. Een vertaalmachine die alles wat gepost wordt in een willekeurige taal gooit waardoor alles onleesbaar wordt. O.o
Hanmar
Geplaatst: 22-03-14 23:02
Oooh, misschien is dat wel waarom ik aan het mod-team toegevoegd werd...
Ik denk dat jullie het hele landen-gebeuren even van je af moeten zetten.