Nog 1 maand tot 1 april..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:58

zeer vreemd, ik gebruik woorden waar er van zou moeten bijkomen, en ik krijg minpunten |o

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:58

Emie99 schreef:
Stap = +1
Paard = +5
Pony = +5
Dressuur = +5
Springen = +5
Western = +5
Longeren = +5
Grondwerk = +5
Piaffe = +10
Passage = +10
Pirouette = +20
Wedstrijd = +20
Mods = +30
Bokt = +30
Moderator = +30
Nieuwsredactie = +30
Beheer = +30
Wiki = +30
Mids = +30

Min

totilas
penny
roze
slof
1
schetlander
pokemon
groentesoep
groentensoep
liev
sielugh

nog even om zeker te weten we kunnen er ook meer aan toevoegen ook de minnen?

Aub de lijst bijvullen als je meer weet :)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:59

Mijn paardje kan heel goed stappen maar dat vind hij saai, dus bokt hij en dan val ik eraf ;(

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:59

Desty

Re: Nog 1 maand tot 1 april..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:00

Met m'n roze totilas, liev is 'ie he? Ook heb ik 1 schetlander en ben zelf erug penny... Doe ook altijd een slof om want dat is niet sielugh. De naam van m'n schet is pokemon en lust graag groentensoep! Ook groentesoep

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:00

Zei ik nu net beheerders, dom dat is natuurlijk het beheer van bokt. Nou ja, hoe ze ook zeuren ik heb geen tijd vandaag voor dressuur, springen, grondwerk, longeren, western, en pirouettes en passages kan onze knappe man niet, helaas zelfs niet als ik de wiki ervan lees. En een wedstrijd wil ik niet mennen ook zelfs niet als de nieuwsredactie een mooi bericht ervan gaat schrijven op de voorpagina van bokt op 1 april volgend jaar nadat de moderators het gezegd hebben.
Laatst bijgewerkt door karuna op 01-04-12 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:01

@rosslover @Emmie99 Bedankt!

Ik ging dus een mailtje sturen naar de mods (meervoud van moderator), nieuwsredactie mensen, beheer, wiki mensen en mids van bokt, of zij dressuur deden met hun paard of pony, of liever springen, western, longeren of grondwerk. kreeg ik als antwoord dat ze de piaffe, passage en pirouette trainen, omdat ze graag op wedstrijd willen!

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:01

Hebben jullie ook wel eens een paard of pony gemaakt van mandarijntjes en lavendel?
Misschien moet daar ook maar een stuk over in de wiki door de Mods (moderator) en Mids en de nieuwsredactie moet daar ook maar een artikel van schrijven! Die paarden van mandarijntjes en lavendel kunnen heel goed springen en ze zijn ook heel goed in de dressuur en western natuurlijk en natuurlijk grondwerk en longeren! Ze winnen alles op wedstrijd met de piaffe, pirouette en passage. Het beheer van bokt kan nog een boel leren van deze lavendel/mandarijn paarden in stap.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:02

mijn pony kan heel erg goed springen maar hij denkt stiekem dat hij een paard is.
deze shetlander kan ook al aardig wat dressuuroefeningen maar de overgangen draf-galop en galop-draf zitten er nog niet goed in, meestal gaat hij van stap naar galop.
hij kijkt gelukkig niet op bokt want dan zou hij een minderwaardigheidscomplex krijgen door het geweldig zwarte paard.

Sani

Mag ik mijn aantal houden na vandaag? <3

Desty

Met m'n roze totilas, liev is 'ie he? Ook heb ik 1 schetlander en ben zelf erug penny... Doe ook altijd een slof om want dat is niet sielugh. De naam van m'n schet is pokemon en lust graag groentensoep! Ook groentesoep

BalouArera

In RL: Haha, ik had de kat in de broodla gestopt vanochtend en toen deed mijn broertje de la open zat de kat erin, hij schrok zich dood! _O-

Stap = +1
Paard = +5
Pony = +5
Dressuur = +5
Springen = +5
Western = +5
Longeren = +5
Grondwerk = +5
Piaffe = +10
Passage = +10
Pirouette = +20
Wedstrijd = +20
Mods = +30
Bokt = +30
Moderator = +30
Nieuwsredactie = +30
Beheer = +30
Wiki = +30
Mids = +30

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:03

Sani schreef:
Mag ik mijn aantal houden na vandaag? <3

Ik wil 'm straks ook houden! Moet nog heel even door sparen

Mossel

Emie99 die lijst is al zo goed als compleet :+ dat hebben we vannacht allemaal al zitten doen, incl de hoeveelheid punten die je er voor krijgt

maflinger1

Ik heb zelf een dressuur paard. Hij kan niet springen en geen western en geen longeren en geen grondwerk want hij heeft geen benen. piaffe en passage en pirouette doen we daarom niet op wedstrijd. hij bokt ook nooit en ik val er nooit af. ik heb een mailtje gestuurd naar een van de moderator s (mods) op bokt, ze gingen het doorsturen naar de nieuwsredactie en naar het beheer, om er een wiki van te maken, de mids vonden het maar niks.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:04

Mossel schreef:
Emie99 die lijst is al zo goed als compleet :+ dat hebben we vannacht allemaal al zitten doen, incl de hoeveelheid punten die je er voor krijgt

Het was ook 3 uur voordat ik sliep :')

rosslover

asjeplieft.
ik ben zoow blij.
maar heb wel een mooi aantal pq's vinden jullie niet? ;)
Laatst bijgewerkt door rosslover op 01-04-12 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

hafjesliefde

ik hou van moderators,
ze zijn zo lief
ze zorgen voor de nieuwsredactie
het beheer
de wiki
dankjewel mods :+:
:')

ik doe met mijn pony geen springen, western, longeren of grondwerk,
maar echte dressuur!
hier een pirouette,
dan een beetje piaffe
wat passage
of een wissel
altijd fun met twee bitten!
wat trekken aan de teugels
voeten in de beugels
eerst in stap
maar daarna direct in galop!

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:05

Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd :')
Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet,
en we doen ook niet echt mee aan wedstrijden

het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:05

Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd :')
Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet,

het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:06

Met m'n roze totilas, liev is 'ie he? Ook heb ik 1 schetlander en ben zelf erug penny... Doe ook altijd een slof om want dat is niet sielugh. De naam van m'n schetlander is pokemon en lust graag groentensoep! Ook groentesoep maakt 'm niet uit...

maflinger1

Ik ga zelf altijd eerst in stap op mijn paard. dan ga ik dressuur doen : piaffe passage en pirouette want we moeten goed trainen voor de wedstrijd. de mods van bokt vonden het interessant en stuurden het door naar de nieuwsredactie, hun favo moderator, het beheer, de wiki en de mids. met mijn andere pony doe ik springen, western, longeren en grondwerk want dat vind hij heel erg leuk.

Dani

Hoewel ik Bokt overigens erg leuk vind, ben ik wel van mening dat het beheer beter kan. De mods (moderators) zouden harder moeten werken, de nieuwsredactie diepzinnigere artikelen schrijven, en de wiki aanzienlijk uitgebreider. Misschien moeten ze eens wedstrijden uitschrijven, wie de beste van alle mids is bijvoorbeeld.

Waarom?

Nou, omdat mijn paard -of pony- zich behoorlijk achtergesteld voelt. Op wedstrijden lacht iedereen haar standaard al uit, of het nu dressuur, springen of western is. En ik ben heel wat uren kwijt aan longeren en grondwerk om haar zelfvertrouwen op te vijzelen. Ze is namelijk geel met paarse vlekjes. En daarvan wordt ze hartstikke onzeker. Maar wordt er hier ooit aandacht besteed aan paarden die geel met paarsje vlekjes zijn? Nee hoor..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:07

Lijst is nog lang niet compleet. Ik adviseer toch om te je paardrij vocabulaire uit te breiden!

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 11:07