Nogmaals het heeft niets met landen te maken!Jullie pakken steeds de verkeerde hints.Misschien wil iemand nog een tip gooien? Mijne vangen jullie niet op :p
Doe nou niet, doe nou niet nee doe nou niet, of je mij niet ziet....Ik snap wel dat die kleuren smileys kleuren hebben
MaritB schreef:Wat was er eerder de kip of het ei?Het ei, want, de vogel die het ei had gelegd had gepaard met een andere vogel en uit die kruising ontstond de kip ^^
Nayomie schreef:MaritB schreef:Wat was er eerder de kip of het ei?Het ei, want, de vogel die het ei had gelegd had gepaard met een andere vogel en uit die kruising ontstond de kip ^^Jaaaaa
MaritB schreef:Wat was er eerder de kip of het ei?Ligt eraan waar je in geloofd. Bijbel: eerst de kip want die werd geschapen door God.Evolutietheorie: eerst het ei want door evolutie werd de dinosaurus(?) uiteindelijk een kip.
lor1_1984 schreef:MaritB schreef:Wat was er eerder de kip of het ei?Ligt eraan waar je in geloofd. Bijbel: eerst de kip want die werd geschapen door God.Evolutietheorie: eerst het ei want door evolutie werd de dinosaurus(?) uiteindelijk een kip.Ik geloof de evolutietheorie wat meer
En een ei zou ook geschapen kunnen zijn, dus ben je nog geen steek verder.. Nog eventjes en ik klus de eieren tot een omelet.De rotte gooi ik weg
Sammie schreef:En een ei zou ook geschapen kunnen zijn, dus ben je nog geen steek verder.. Nog eventjes en ik klus de eieren tot een omelet.De rotte gooi ik weg klussen nog wel.. Maar.. waar komen die vogels uit dan?
gebakken ei, gebakken tomaat, gebakken aardappel, toast met boter, bonen on tomatensaus, bacon, (bloed) worst, thee. Dat klinkt als een Engels ontbijt
lor1_1984 schreef:je vergeet de black pudding nog. en de lading melk in de thee.Melk na het trekken van de thee en met 2-3 schepjes suiker. En vooral de echte thee en niet van die vieze smaakjes. En idd black pudding.