Rock schreef:Ik vraag me af hoeveel bokkers er na vandaag een OW te pakken hebben?
dat vraagt gij u niet alleen af....
heb mijn profiel al maar gezuiverd, spaart de mods al zeker 5 minuten werk met inloggen op mijn acount en de boel leeg te maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rock schreef:Ik vraag me af hoeveel bokkers er na vandaag een OW te pakken hebben?
krak schreef:Rock schreef:Ik vraag me af hoeveel bokkers er na vandaag een OW te pakken hebben?
dat vraagt gij u niet alleen af....
heb mijn profiel al maar gezuiverd, spaart de mods al zeker 5 minuten werk met inloggen op mijn acount en de boel leeg te maken
Mystica schreef:Met de OW's vandaag valt het wel mee denk ik...
Maanling schreef:Mystica schreef:Met de OW's vandaag valt het wel mee denk ik...
Nou ik schrok me net anders de t*ring toen ik bericht had van een pb.
Maar gelukkig was het een gewone bokker....
Fieuw
*wist zweet van voorhoofd*
Mystica schreef:Met de OW's vandaag valt het wel mee denk ik...
Rock schreef:Ik krijg niet eens PB's van gewone mensen, dus ik kan nog rustig blijven ademen
Maanling schreef:t****g
oomens schreef:Die mods hebben nu helemaal geen tijd om OW's uit te delen.
Die hebben het zo druk met Profielen wissen, links verwijderen, slotjes zetten, nog meer links verwijderen, onderschriften verwijderen.
oomens schreef:Mystica schreef:Met de OW's vandaag valt het wel mee denk ik...
Die mods hebben nu helemaal geen tijd om OW's uit te delen.
Die hebben het zo druk met Profielen wissen, links verwijderen, slotjes zetten, nog meer links verwijderen, onderschriften verwijderen.