Perrokai schreef:Wat kan het in godsnaam voor kwaad als ik in HAW bij een bekende zet: Prachtige foto's, wat passen jullie perfect bij elkaar, ja het lijkt of het niet helmaal ontspannen nog gaat maar het komt wel goed tussen jullie zo te zien....
En pardoes wodt mijn bericht verwijderd ??? Is geen rijtechnisch opbouwend commentaar, opbouwend wel rijtechnisch niet en toch weg bericht.
En dan denkt mijn bekende, jeetje lekkere lui die bokkers, nemen niet eens de moeite om even te kijken..... Gevolg de meeste plaatsen niets meer in HAW en de anderen reageren er niet meer maar ergens anders. Jammer, en wat is hiermee nu bereikt ?
Het geen wat ze ermee bereikt hebben: Minder views op HAW, minder berichten op HAW.
Ik heb nog zoveel foto's die ik graag wil delen met bokkers. Maar in deze verstandhouding van regels en subfora heb ik daar niet echt zo'n behoefte aan.
Leuke berichten die wel onderbouwd zijn,maar niet echt van rijtechnisch commentaar zijn voorzien worden idd plotsklaps verwijderd.Een hart-onder-de-riem-berichtje (geen onliner) is al niet meer toegestaan.
Ofwel,zodra je een topic plaatst,zul je niet veel berichten van andere bokkers hoeven te verwachten,want dat wordt toch weer verwijderd...
Dus Perrokai,ik kan me heel goed indenken hoe jij over HAW denkt...want ik denk er het zelfde over...