Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Jeetje, wat gaat het hard hier, zeg!![]()
Wat is nu een typische Penny?
Ik stel me daar bij voor: Een vrouw (sowieso) tussen de 1 en 80 jaar die:
gek is op setjes
Haar dier helemaal vertroeteld tot verwennen toe
Niet consequent is
Graag roddelt
Beetje hysterisch regaeert als het niet gaat zoals zij wil
eigenlijk weinig kaas heeft gegeten van paarden
Graag roddelt
Voortduerend over d'r eigen dier zemelt die onwijs moeilijk en speciaal is..
Aan tunnelvision leidt (of lijdt haha)..
Herkennen jullie zullke mensen ook? Bij drie van deze eigenschappen vallen ze voor mij al door de mand.
Zulke mensen daar kan ik op bokt ook schijtziek van worden.
detour schreef:Een echte penny-pb zal zich dan ook kenmerken door veel gescheld![]()
En dan nog eens in gebrekkig NL ook!
Mindim schreef:Leuk voor bij de setjes is glitternagellak voor paarden
Oeh Yamcha, ik heb ook een verwaarloosd paardje 'gered', zie avatar.
detour schreef:Dat zijn er ook een hoop, Yamcha enneh.. Verwennen in de zin van verspesten bedoel ik, hoor!
En ze reageren idd vaak met gebrekkig NL en doen erg emotioneel..
Welshcobfan schreef:Yamcha: ja ik heb al van 1 opschoten puber van die vreselijke pb's gekregen. Niet over mijn pony, maar over mijzelf wat voor achterlijke trut ik wel niet was![]()
Meid heeft een ban gekregen vanwege die pb's en het aanvallen van andere mensen in topics op een zeer negatieve manier.
Een echte penny-pb zal zich dan ook kenmerken door veel gescheld
Welshcobfan schreef:Ach, ik kan het wel hebben. Sta wel boven dat soort hormonale bommen met een gebrek aan een eigen leven
KiWiKo schreef:ik sta toevallig hierboven en ik heb echt werkelijkwaar nog nooit een scheldpb verstuurd hoor
BCS schreef:Maar suleilitha, wat heb jij dan voor PB's gehad?
detour schreef:En laten we eerljik wezen:
Het paardenwijvenvolk is een slag apart, ik ken er weinig die over andere dingen kunnen praten dan paarden. ind ze soms communicatief erg zwak en zelfs een beetje ordi en contactgestoord.
detour schreef:En laten we eerljik wezen:
Het paardenwijvenvolk is een slag apart, ik ken er weinig die over andere dingen kunnen praten dan paarden. ind ze soms communicatief erg zwak en zelfs een beetje ordi en contactgestoord.