BrankaZ schreef:Mindfields schreef:Begrijp ik nu dat er inmiddels wel een subforum aangemaakt wordt of lees ik niet goed?(heb niet alles gelezen *schaam*.....)
In ieder geval hier nog iemand die graag zo'n subforum zou zien!
Helaas niet Noor. Het modteam vindt dat het met de juiste tag wel bij de andere topics kan. En met o.a. jouw topic over Condo in mijn gedachten zie ik dat niet zitten. Mensen die het niet interesseert begrijpen naar mijn mening erg weinig van academische rijkunst/klassieke dressuur, maar geven helaas wel advies, kritiek of hun mening.
Verder denk ik dat de mensen die wel geïnteresseerd zijn elkaar moeilijk vinden omdat je heel Bokt door moet spitten i.p.v. een vaste hoek.
Er is daarom een apart forum aangemaakt. Heb mij daar nog niet aangemeld, maar denk dat ik dat binnenkort maar eens moet doen.
Ik ben dus geen voorstander van een apart forum, want het kan voor andere paardenmensen wel interessant zijn als ze iets willen lezen over AC. Met een apart forum ben je voor nieuwe mensen ook veel slechter vindbaar want bokt is nou eenmaal het bekendste paardenforum. Ik heb ook begrepen dat we, als er genoeg topics komen met een AC tag, misschien wel een subforum krijgen. Dus ik zeg: lekker AC topics gaan posten