Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoop_fan schreef:ALS ik erop had gezeten, wat zou jij doen (en nu niet egoïstisch doen. Alsof je dat echt in die situatie zou doen) als je bijna nooit meer op de manege zou mogen rijden, een kleine pony hebt, mooi weer en vriendinnen die je les geven.. Nu za je zeggen dat je gaat wandelen enz.. Mag bijna niets met hem!! Als jij in die zsituatie zat zouden er nog vele zijn die erop zouden rijden (maar die dat nu niet gaan toegeven)
Maanling schreef:Eigenlijk wel geinig. Kunnen we in dit topic gelijk 'oefenen' in respect hebben naar elkaar.
Ach... ik maak mezelf ook wel eens schuldig aan kortdoordebocht opmerkingen. Ligt er een beetje aan in wat voor bui ik ben.
Soms heb ik ook écht geen zin om fluffy te schrijven, dan schrijf ik gewoon onomwonden wat ik ervan vindt. Maarja.......
Kun je je nog afvragen: ligt het nu aan mij omdat ik te kortdoordebocht schrijf, of is die ander te 'gevoelig'? Ook zo'n discussie zonder end denk ik.
Ik moet wel zeggen dat ik sinds kort geleerd heb niet overal meer bovenop te springen, maar om afstand te nemen en gewoon niet meer te reageren.
Yamcha schreef:Lees het topic ff door trouwens. Jij doet nu net of de TS helemaal afgebrand werd, dat was niet het geval... eerlijk gezegd gaat dit imo op een zeer beleefde manier. Dus stel je niet zo aan alsjeblieft.
Hier is de link:
[HAW] @Horses At Work: Na enkele maanden weer op Snoopy (shetlande
Yamcha schreef:(..)
Wandelen is echt vréselijk leuk (vind ik dan toch) spelen in de bak is leuk, poetsen en knuffen en trutten is leuk.... je kunt zóveel doen meid, zonder dat je er op zit...
crossmonster schreef:Mensen, dit gaat de verkeerde kant op.
Yamcha schreef:Uh, gewoon nietMaar hoe, hoe reageer je op zoiets... je hebt WEL een punt duidelijk te maken, en je wilt TS NIET kwetsen.
holly schreef:Mensen, dit gaat de verkeerde kant op.
holly schreef:Yamcha schreef:Uh, gewoon nietMaar hoe, hoe reageer je op zoiets... je hebt WEL een punt duidelijk te maken, en je wilt TS NIET kwetsen.![]()
Tenminste, ik niet. Ik bemoei me niet zo snel met andersmans zaken.
9 van de 10 keer DENK ik, poeh, maar lees ik gewoon verder in een ander topic.
Als ik dan toch graag iets wil zeggen, is dat zeker niet negatief in een kattige vorm en vul ik dat aan met eventuele tips.
Je moet niet vergeten dat je met zo'n 80.000 verschillende mensen samen van bokt probeert te genieten.
80.000 mensen die allemaal anders zijn.
Daarmee is het heel logisch dat er veel mensen anders over dingen denken, of dingen anders doen, dan jij zou doen.
Als je dat in gedachten houd, gaat het allemaal al veel soepeler
* zegt zei met op de achtergrond: we zijn er weer bij en dat is prihiiimaaaa, viva hollandia*
crossmonster schreef:Zelfs ik ben de laatste tijd erg netjes met mijn postsOmdat ik weet dat veel dingen anders over komen dan bedoeld.
JorisDy schreef:Ik ben het helemaal met je eens.
Je ziet steeds vaker dat mensen jou commentaar niet acepteren, en beginnen te zeuren en blablabla.
Ik doe mee!
Chikkie96 schreef:Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..
suusiejj schreef:Chikkie96 schreef:Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..
jah volgens mij weet ik welke je bedoeld.. met een pistool toch?
als het nep is dan is het een zwaar zielige leugen.. maar stel het is niet nep he .. dan staan de bokkers die hun grote mond open hadden wel ff mooi voor paal
Dapy schreef:Die heb ik ook gelezen, heb mijn twijfels maar heb dat niet gezegd.. Ik doe trouwens mee !!
suusiejj schreef:Dapy schreef:Die heb ik ook gelezen, heb mijn twijfels maar heb dat niet gezegd.. Ik doe trouwens mee !!
ooh haha ik heb ook me twijfels gehad omdat ik er niks over hoorde op hart van nl enz.. maar het zou zo maar kunnen en heb dus ook wijzelijk me mond gehouden
Yamcha schreef:Ik weet niet hoe het oude bokt was, ben hier natuurlijk pas vanaf 2004... hihi, Navidad, jij ook, zie ik