Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:38

Jij plaatst dat topic, jij gaat op een veel te kleine pony zitten.
Doe dan niet zielig als je commentaar krijgt, dat was volkomen terecht! Imo was het nog bar weinig.

Als jij geen commentaar wilt, moet je niet op die pony rijden, en niet zulke topics maken. Doe je dat wel, dan heb je alles aan jezelf te wijten. Ik weet zeker dat als je op een pony had gereden waar je wel op past, je dan alleen maar rijtechnisch commentaar zou krijgen...

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 19:53

ALS ik erop had gezeten, wat zou jij doen (en nu niet egoïstisch doen. Alsof je dat echt in die situatie zou doen) als je bijna nooit meer op de manege zou mogen rijden, een kleine pony hebt, mooi weer en vriendinnen die je les geven.. Nu za je zeggen dat je gaat wandelen enz.. Mag bijna niets met hem!! Als jij in die zsituatie zat zouden er nog vele zijn die erop zouden rijden (maar die dat nu niet gaan toegeven)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:34

Eigenlijk wel geinig. Kunnen we in dit topic gelijk 'oefenen' in respect hebben naar elkaar.

Ach... ik maak mezelf ook wel eens schuldig aan kortdoordebocht opmerkingen. Ligt er een beetje aan in wat voor bui ik ben.

Soms heb ik ook écht geen zin om fluffy te schrijven, dan schrijf ik gewoon onomwonden wat ik ervan vindt. Maarja.......
Kun je je nog afvragen: ligt het nu aan mij omdat ik te kortdoordebocht schrijf, of is die ander te 'gevoelig'? Ook zo'n discussie zonder end denk ik.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds kort geleerd heb niet overal meer bovenop te springen, maar om afstand te nemen en gewoon niet meer te reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:59

Snoop_fan schreef:
ALS ik erop had gezeten, wat zou jij doen (en nu niet egoïstisch doen. Alsof je dat echt in die situatie zou doen) als je bijna nooit meer op de manege zou mogen rijden, een kleine pony hebt, mooi weer en vriendinnen die je les geven.. Nu za je zeggen dat je gaat wandelen enz.. Mag bijna niets met hem!! Als jij in die zsituatie zat zouden er nog vele zijn die erop zouden rijden (maar die dat nu niet gaan toegeven)

Nee, ik zou er niet op gaan rijden.
Echt niet.

Ik weet dat je er bijna niks mee mag, en dat is zo &****^%% <- woorden die ik niet mag typen van de moddies - als je 13 bent.
Toen ik 13 was, was het denk ik ook anders als bij jou nu. Toen ik zo oud was, rééd je gewoon niet op een shet... was nie cool. Dus ik kan je eerlijk zeggen dat ik er idd niet op gereden zou hebben.
Maar niet omdat ik toen wist dat het slecht was ofzo...

Jij weet het wèl. Jij weet dat het slecht kan zijn voor de rug en de benen voor de pony, dat je allerlei vroegtijdige slijtage kunt krijgen... en toch rijd je er wel op. En dáár heb ik dan grote moeite mee. Dat je blijkbaar dat ritje de moeite waard vindt om je pony dat risico te laten lopen.

En dan denk ik: je hebt nu al die informatie onder handbereik. dat was vroeger niet. De info was er natuurlijk toen ook wel, maar er was nog niet eens internet.... je ging dus naar de bibliotheek... en da's een stuk lastiger zoeken.... Nerd
maar nu heb je het.... doe er dan ook wat mee.

Wandelen is echt vréselijk leuk (vind ik dan toch Clown ) spelen in de bak is leuk, poetsen en knuffen en trutten is leuk.... je kunt zóveel doen meid, zonder dat je er op zit... Ja

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:04

Ik dacht dat het hier ging over respect hebben voor elkaar en niet over Snoop_fan die op haar Shet wil rijden...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:05

Dames wordt hier het topic dunnetjes over gedaan? Doe dit dan per pb. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:08

Maanling schreef:
Eigenlijk wel geinig. Kunnen we in dit topic gelijk 'oefenen' in respect hebben naar elkaar.

Ach... ik maak mezelf ook wel eens schuldig aan kortdoordebocht opmerkingen. Ligt er een beetje aan in wat voor bui ik ben.

Soms heb ik ook écht geen zin om fluffy te schrijven, dan schrijf ik gewoon onomwonden wat ik ervan vindt. Maarja.......
Kun je je nog afvragen: ligt het nu aan mij omdat ik te kortdoordebocht schrijf, of is die ander te 'gevoelig'? Ook zo'n discussie zonder end denk ik.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds kort geleerd heb niet overal meer bovenop te springen, maar om afstand te nemen en gewoon niet meer te reageren.

Soms... schrijf ik wel lange verhalen... maar ik ben ook iemand die rechtstreeks zegt wat die vindt. Sommige mensen vinden dat moeilijk.
Toch probeer ik meestal wel aardig te blijven, en soms ben ik dat gewoon niet... ik kan er wel mee leven Clown Zo ben ik ook IRL.

En ja, ik vind mensen soms idd wel wat overgevoelig, hoor. Iemand die heel beledigd is omdat ie niet de reactie krijgt waarop ie hoopt... daar heb ik eigenlijk ook niet veel begrip voor Bloos
Dat is het leven, je krijgt niet altijd wat je wilt. En mensen zijn nu eenmaal geen voorgeprogrammeerde robots, die "oh mooi" en "oh wat erg" zeggen als dat zo uitkomt...

Leer ermee leven. Verwacht het onverwachte, en haal eruit wat voor jou nuttig is. Dan kun je heel veel leren...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 00:12

Yamcha schreef:
Lees het topic ff door trouwens. Jij doet nu net of de TS helemaal afgebrand werd, dat was niet het geval... eerlijk gezegd gaat dit imo op een zeer beleefde manier. Dus stel je niet zo aan alsjeblieft.

Hier is de link:
[HAW] @Horses At Work: Na enkele maanden weer op Snoopy (shetlande

Dit is niet het topic waar ik het over had.
(Ik wilde geen namen noemen, maar om misverstanden te voorkomen, zal ik erbij vermelden dat het topic wat ik bedoelde van neroo is)

Ik ben er eerlijk in, dat ik het topic waarin de vervelende opmerkingen zouden zijn gemaakt, niet heb gezien.
Het had ook net zo goed een totaal ander topic met een totaal ander onderwerp kunnen zijn.
Feit blijft dat we soms erg kattig reageren op elkaar en daarop veel te lang door gaan.
Ik zei eerder al dat het er soms op lijkt dat vele standaard met het verkeerde been uit bed stappen dagelijks.

Ik stel me zeker niet aan. Iemand zal ver moeten gaan wil ik geschokt zijn, iets zielig vinden etc.
Dat ik bijna van mijn stoel viel, heeft dan ook niets met het topic zelf te maken.
Ik vind het persoonlijk veel triester dat iemand achter een pc, misschien wel aan de andere kant van nederland, gekwetst kan worden door andere internet gebruikers. Nogmaals, het onderwerp heeft daar verder weinig mee te maken.
Ik kan zelf soms ook aardig bot uit de hoek komen, maar houd er tegelijkertijd wel rekening mee dat ik de toon waarop ik iets zeg niet te agresief laat worden.
Tevens sluit ik niet aan bij een 20 pagina's lang topic om te herhalen wat andere al hebben gezegt.
Het heeft namelijk geen enkele nut om iets nogmaals te zeggen/typen. Het kwartje is gevallen, of het kwartje valt nooit. Mij even prima, het zijn mijn zaken namelijk helemaal niet.
Bokt moet voor mij een plek zijn waar ik plezier aan kan beleven, niet om te zien wie ik vandaag weer eens een kattige opmerking naar het hoofd kan slingeren. Zowel voor mij als voor een ander is de lol er dan vanaf en dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 07:03

Mensen, dit gaat de verkeerde kant op.

Snoop, dit is niet het topic om te klagen over je commentaar op HAW

En andere mensen, dit is niet het topic om snoop in elkaar te stampen !

Ook in dit topic heb ik al een stel persoonlijke snierten voorbij zien komen, en dat is erg jammer. Maar dat is wel het voorbeeld wat ik ermee bedoel.
Er hoeven niet eens topics aangehaald te worden waar ik op doel, de mensen die zich aangesproken voelen reageren toch wel. Dat zie je aan de persoonlijke snierten.

En hoewel ik geen klikspaan ben, zou ik het wel oke vinden als de bokkers die voor respect kiezen, TeMmen op deze posts, zodat het voor de mods duidelijk word wie nu de sfeer verzieken Knipoog

Ik heb ook geen haar op de tanden, en ik heb ook vaak scherp en eerlijk commentaar. Maar dat heeft niks met respect te maken.
Het gaat erom dat je je commentaar onderbouwt.

Bijvoorbeeld :

"Paard loopt voor geen meter"

Dit is een ononderbouwde post.

Zo kan het ook: (krijg bij het zeggen van deze zin die irritante stem van de sns reclame in het hoofd Huilen van het lachen )

"Je paard loopt wat achter de teugel, en zou wat actiever mogen lopen,probeer hem wat meer aan het been te rijden"

Dat is al een onderbouwde post. Oftewel je verteld wat je ziet, en legt uit hoe het beter kan worden.

Daar heeft een TS op HAW wat aan. Niet aan die nutteloze korte posts.

Kun je geen rijtechnisch commentaar geven omdat je zelf niet weet hoe het beter kan, zeg dan gerust wat je ervan denkt. En zeg erbij dat je benieuwt ben hoe het beter kan.

Bijvoorbeeld :

"Je paard lijkt wat gespannen op de foto's heb ik het idee, Weet iemand hoe je dit beter kan krijgen?"

HAW is immers de plek voor iedereen om wat op te steken.
Het zou belachelijk zijn als alleen mensen die lesgeven hier zouden mogen reageren. Maar posts met idd kritiek zonder onderbouwing , nee dat slaat nergens op, dat is gewoon afzeiken.
Durf dan op zijn minst toe te geven dat je zelf ook niet weet hoe het beter zou kunnen worden.

Buiten HAW vind ik ook veel mensen respectloos.En dan vooral mensen die hun meningen doordrammen.

Wat maakt het uit of je normal,natural of iets daartussenin bent?

Als jij met bit rijd, best,als jij zonder bit rijd, best. Maar dram je mening niet door aan een ander.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:19

leuke voorbeelden crossmonster, maar dat is voor mij echt te fluffy hoor! Nagelbijten / Gniffelen
Laat er dan bij je jonge ruiters een apart haw topic komen, al geloof ik dat jongeren onder elkaar ook kei-hard kunnen zijn Haha! Knipoog .

Het gaat trouwens niet alleen om het HAW topic.
Zoals maanling al "zei" - schrijft de 1 het wat lomp of óf reageerd de ander nou zo gevoelig?
In alle gevallen blijf ik erbij dat je zelf in de hand heb of en wat je doet met een reactie van een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:09

Holly: oké da's wat anders wat... dat is idd niet zo'n erg lief topic. En sommige opmerkingen zijn gewoon lomp, geef ik toe... Maar hoe, hoe reageer je op zoiets... je hebt WEL een punt duidelijk te maken, en je wilt TS NIET kwetsen.

En ja, ik ben zelf ook een kattekop Lachen weet ik ook wel Ja

Maar soms zie (of hoor) ik gewoon dingen waar ik gewoon woest over word... echt woest.
En dat uit ik ook. En ik vind het heus moeilijk om dat vriendelijk te doen Nagelbijten / Gniffelen
Verders zal ook ik mijn best doen hoor Knipoog
Maar ik schiet af en toe gewoon uit mijn slof.

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:33

Yamcha schreef:
(..)
Wandelen is echt vréselijk leuk (vind ik dan toch Clown ) spelen in de bak is leuk, poetsen en knuffen en trutten is leuk.... je kunt zóveel doen meid, zonder dat je er op zit... Ja

Maar ik mag niet wandelen (1 keer is hij weggelopen en mag niet meer wandelen), zelf niet met een volwassenen.
Spelen in de bak? Hij luistert nooit naar me.. Heb het al zo vaak geprobeerd maar ook door de weinige tijd kan ik niet veel doen met hem.. Ook als ik alleen ben voel ik me niet op m'n gemak en m'n vriendinnen gaan niet mee als het niet is om te rijden :s

Maar ff offtopic, nu ga ik proberen om echt van Bokt.nl af te blijven! Heb het nog eens geprobeerd maar ga nu definitief stoppen zodat jullie weer normaal kunnen discussiëren want met enkel commentaar en geen tips wordt ik niet verder geholpen..

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 00:13

crossmonster schreef:

Ik denk crossmonster, dat het alleen de verkeerde kant op kan gaan, als je dat zelf toelaat. Haha!
Zo zei yamcha bv dat ik me niet zo moet aanstellen. Daar had ik op in kunnen vliegen, maar ik ga er gewoon vanuit dat zij dat niet gemeen bedoelt, plus daarbij ontstond de opmerking doordat we elkaar verkeerd begrepen.
Conclusie, niets om ons over op te vinden Haha!

Yamcha schreef:
Maar hoe, hoe reageer je op zoiets... je hebt WEL een punt duidelijk te maken, en je wilt TS NIET kwetsen.
Uh, gewoon niet Knipoog
Tenminste, ik niet. Ik bemoei me niet zo snel met andersmans zaken.
9 van de 10 keer DENK ik, poeh, maar lees ik gewoon verder in een ander topic.
Als ik dan toch graag iets wil zeggen, is dat zeker niet negatief in een kattige vorm en vul ik dat aan met eventuele tips.
Je moet niet vergeten dat je met zo'n 80.000 verschillende mensen samen van bokt probeert te genieten.
80.000 mensen die allemaal anders zijn.
Daarmee is het heel logisch dat er veel mensen anders over dingen denken, of dingen anders doen, dan jij zou doen.
Als je dat in gedachten houd, gaat het allemaal al veel soepeler Haha!

* zegt zei met op de achtergrond: we zijn er weer bij en dat is prihiiimaaaa, viva hollandia Muziek! *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 01:04

holly schreef:

Ik denk crossmonster, dat het alleen de verkeerde kant op kan gaan, als je dat zelf toelaat. Haha!
Zo zei yamcha bv dat ik me niet zo moet aanstellen. Daar had ik op in kunnen vliegen, maar ik ga er gewoon vanuit dat zij dat niet gemeen bedoelt, plus daarbij ontstond de opmerking doordat we elkaar verkeerd begrepen.
Conclusie, niets om ons over op te vinden Haha! [/quote]

Was idd niet gemeen bedoeld... en we waren over 2 verschillende dingen aan het praten.
Maar 't was wel een beetje kattig van mij Bloos
holly schreef:
Yamcha schreef:
Maar hoe, hoe reageer je op zoiets... je hebt WEL een punt duidelijk te maken, en je wilt TS NIET kwetsen.
Uh, gewoon niet Knipoog
Tenminste, ik niet. Ik bemoei me niet zo snel met andersmans zaken.
9 van de 10 keer DENK ik, poeh, maar lees ik gewoon verder in een ander topic.
Als ik dan toch graag iets wil zeggen, is dat zeker niet negatief in een kattige vorm en vul ik dat aan met eventuele tips.
Je moet niet vergeten dat je met zo'n 80.000 verschillende mensen samen van bokt probeert te genieten.
80.000 mensen die allemaal anders zijn.
Daarmee is het heel logisch dat er veel mensen anders over dingen denken, of dingen anders doen, dan jij zou doen.
Als je dat in gedachten houd, gaat het allemaal al veel soepeler Haha!

* zegt zei met op de achtergrond: we zijn er weer bij en dat is prihiiimaaaa, viva hollandia Muziek! *

Pfff... ik vind dat lastig, hoor.
Soms zie ik gewoon dat het paard dat niet prettig KAN vinden, vind het dan moeilijk om niet te reageren... maja, 't kan ook tactisch.
Al is dat niet mijn sterkste punt Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 01:30

*Stipje , nu en morgen even aan het door lezen voor ik verder reageer Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 01:32

crossmonster schreef:
Zelfs ik ben de laatste tijd erg netjes met mijn posts Haha! Omdat ik weet dat veel dingen anders over komen dan bedoeld.

Daarom typ ik vaak met smiley's als Lachen en/of Clown Knipoog
haha scheeld een hoop denk ik dan

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 01:35

JorisDy schreef:
Ik ben het helemaal met je eens.
Je ziet steeds vaker dat mensen jou commentaar niet acepteren, en beginnen te zeuren en blablabla.

Ik doe mee!

ja of dingen worden 100x vermeld met altijd nog een extra draai eraan.. Rolleyes Pas nog zo'n topic mee gemaakt.. noem geen namen maar dit meisje was gewoon anders bezig met beleren dan iemand anders deed en diegene kon het niet waarderen terwijl het paard er geen last van leek te hebben

een topic moet ook leuk blijven Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 01:39

Chikkie96 schreef:
Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..

jah volgens mij weet ik welke je bedoeld.. met een pistool toch?
als het nep is dan is het een zwaar zielige leugen.. maar stel het is niet nep he .. dan staan de bokkers die hun grote mond open hadden wel ff mooi voor paal

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 02:03

suusiejj schreef:
Chikkie96 schreef:
Zoals in zo'n topic. Is een meisje overvallen, 30 E. gestolen met pinnen enzo
Njaa ze kreeg echt van alles naar haar hoofd geslingert dat het nep was en zo..

jah volgens mij weet ik welke je bedoeld.. met een pistool toch?
als het nep is dan is het een zwaar zielige leugen.. maar stel het is niet nep he .. dan staan de bokkers die hun grote mond open hadden wel ff mooi voor paal

Die heb ik ook gelezen, heb mijn twijfels maar heb dat niet gezegd.. Ik doe trouwens mee !!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 02:21

Dapy schreef:
Die heb ik ook gelezen, heb mijn twijfels maar heb dat niet gezegd.. Ik doe trouwens mee !!

ooh haha ik heb ook me twijfels gehad omdat ik er niks over hoorde op hart van nl enz.. maar het zou zo maar kunnen en heb dus ook wijzelijk me mond gehouden Lachen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 03:59

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het oude bokt mis.. Altijd was het erg gezellig, altijd goede discussies op een normale manier.

De laatste tijd, vind ik de "penny" en ik kaffer jou uit, ook erg extreem worden.
Ik zie steeds meer aanvallende reacties, en reacties waarvan je denkt waar heb je het over.

Bokt is de laatste tijd veel meer in verschillende groepen geplaatst, daardoor krijg je bepaalde 'Forum clubjes', de een is meer van NH, de ander Dressuur, de ander is recreatie, en dan hebben we nog de zweverige types rond posten. (niet aanvallend bedoeld maar weet er even geen naam voor) Bloos

Ik ben wel iemand met een eigen mening, ik onderbouw ook altijd wat ik er neerzet. Waarom ik denk dat het beter is etc.. Wat ik er van denk en waarom ik zo denk. Ik heb een tijd gehad, dat ik ook gestalkt werd via pb... Gelukkig is dat op dit moment niet. Ik vind het heus niet erg als iemand mij een pb stuurt, maar hou het wel realistisch Knipoog

Nee ik mis gewoon het oude bokt, het gezellige bokt.. Ik kan me nog heel goed herrineren dat heel bokt was uitgerukt om een hele speciale dag mee te maken met een bepaald persoon..

Nee, het oude bokt zou het niet meer worden (ben ik bang voor).

Maar ik wil heel graag mee werken aan een beter bokt!

Veel mensen hebben ook maling aan de "boktregels" waar ik me gruwelijk aan erger.

Veel mensen kennen elkaar (dat is nou eenmaal zo in de paardenwereld) Maar vaak denkt bijvoorbeeld een manege ruiter heel anders dan iemand me een eigen paard (niks op tegen) Maar dat is vaak wat er botst, verschillende meningen en mensen willen inderdaad steeds meer hun gelijk hebben.

In het begin, was ik hier hele dagen te vinden, en in die tussen tijd heb ik zelfs een periode gehad, dat ik een a twee jaar me niet meer liet zien op bokt, puur omdat sommige reacties van mensen niet meer door de beugel konden en omdat bokt bokt niet meer is zoals het in het verleden is geweest.

Ik denk dat mensen op het hele forum in hun oren moeten knopen dat iedereen een eigen mening heeft, en dat sommige het met elkaar eens zijn, en sommige gewoon niet.

Ik plaats bewust bijna tot geen foto's meer op bokt, commentaar kan best, waarom doe je iets fout en wat zijn de oplossingen en onderbouw die oplossingen gewoon.

Ik persoonlijk ben de laatste tijd, heel erg gegroeit in de paarden wereld, en daarmee bedoel ik ik ben er wat volwassener in geworden, en heb me zeer verdiept in de psychologie en de antonamie van het paard. Ben bezig geweest met het spiergebruik van het paard, de feeling, het begrijpen (niet op de hele natuurlijke manier) maar wel onder het zadel etc. Het beleren en opbouwen van trainingen en oer en in de fokkerij ben ik wat wijzer geworden Bloos

Veel mensen hebben dit niet, kunnen daarom hun commentaar niet onderbouwen. Het zijn kleine dingetjes, maar het botst vaak wel op het forum.. En dit is waarom het nieuwe bokt, het oude bokt niet meer maakt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 06:59

Ik weet niet hoe het oude bokt was, ben hier natuurlijk pas vanaf 2004... hihi, Navidad, jij ook, zie ik Bloos

Ik vond bokt altijd erg leuk (en nog Bloos ) en ik ben niet vies van een stevige discussie. De reden dat ik me op Bokt heb geregistreerd is eigenlijk dat ik dacht er veel van zou kunnen leren. En dat was de eerste tijd ook echt zo Lachen

Onwijs wat ik geleerd heb over het passen/niet passen van zadels, tuig e.d. En wat ik vreselijk leuk vind en vond, was dat er ook prof's op Bokt waren, en mensen met gewoon een hoop ervaring.
Nu moet ik soms zien dat een kind van 14 haar ongelijk niet wil toegeven aan een prof of aan iemand die al heel wat jaartjes meer rondloopt... of denkt het zelf beter te weten. Zal wel een afspiegeling zijn van de maatschappij denk ik dan... Lachen
Kinderen worden natuurlijk steeds eigenwijzer. Is ook niet erg, alleen moeten papa en mama daar wel paal en perk aan stellen... en dat doen ze niet. Beetje jammer imo, want het doet de kwaliteit van een discussie geen goed, en bij mij wekt het een hoop irritatie.

Als 14-jarige weet je stomweg niet wat je als 30-jarige wél weet.
En als 30- jarige is het soms nuttig eraan herinnerd te worden hoe het was toen je 14 was... Beide kanten hebben hun nut natuurlijk, maar dat kan alleen als er respect over en weer is Lachen
Wat mij dan wel weer opvalt is dat de mensen nu reageren waar ik (ook op andere fora van Bokt) echt nóóit problemen mee heb. Echt nooit. Maar goed, er zal geen forum zijn waar je iedereen wél bereikt natuurlijk... da's altijd de moeilijkheid met dit soort dingen Ach gut

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:00

suusiejj schreef:
Dapy schreef:

ooh haha ik heb ook me twijfels gehad omdat ik er niks over hoorde op hart van nl enz.. maar het zou zo maar kunnen en heb dus ook wijzelijk me mond gehouden Lachen

Bij mij op mijn werk is laatst ook iemand overvallen. Zo'n 2.000,- aan strippenkaarten (van die grote), dat soort dingen maar dat komt ook niet in de media. Hoeft van mij ook niet.
Is imo ook niet boeiend genoeg voor HvN Bloos

Maar om nou te zeggen, het was niet op het nieuws dus ik twijfel... (ik heb het desbetreffende topic niet gelezen, linkje?)

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:20

Yamcha schreef:
Ik weet niet hoe het oude bokt was, ben hier natuurlijk pas vanaf 2004... hihi, Navidad, jij ook, zie ik Bloos

Ik las altijd al eerder mee, maar wist nooit hoe ik me aan moest melden Bloos
Heb zelf, ook een paar (twee) verschillende accounts gehad.. (namen weet ik niet meer)

Verder klopt het wel wat je zegt (ik ben geen 30) Maar die jeugd van tegenwoordig kan ook echt stronteigenwijs zijn Haha!
En daardoor, lopen de discussies fel op. Puur omdat ze het ook niet aan willen nemen van mensen..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:24

Dat topic over die overval... ik twijfelde ook, maar dacht 'zeg maar niks'. Ons kent Bokt. (dat is eigenlijk al erg genoeg)
Vooral die reaktie van die moeder vond ik zo raar.