Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:49

Anoniem schreef:
@ patsur : jij kijkt dus alleen die topics (waar opzich niets mis mee is) maar een topic van mij en mijn draver zou jij dan mss niet kijken alhoewel het mss super foto's zijn (niet dat dat zo is ) maar toch. en van nivo en ras : tja een Z ruiter zal veeeel meer kijkers krijgen dan een B of recreatie ruiter en me ras: tsja als je shet neer ze krijg je veel minder kijkers dan dat je arabische hengst neer zet. vind ik ook niet echt eerlijk aangezien ik dat er eigenlijk helemaal neit toe vind doen

das onzin, nu reageren de mensen die die rassen niet interessant vinden ook niet

door ze te bundelen, krijg je juist voornamelijk mensen die ze wel leuk vinden, en wss dus ook meer reacties

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:49

gewoon [naam friese hengstxflemmingh] ?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:50

Pradaatje schreef:
Sorry? Waar slaat dit op? Ik heb nergens gezet dat ik me aan hun erger? Ik vind het leuk om naar ze te kijken. Sterker nog, ik kijk tegen ze op. Omdat ik hoop dat ik ook over een aantal jaar met me koudbloed zo loop. Dus ik snap niet waar je zoiets op bazeert. Je oordeelt terwijl je niets weet. Dat neemt niet weg dat ik zoveel topics in 1x gewoon zo irritant vind!

Ik heb het niet specifiek over jou, maar over iedereen die hypocriet doet over de reden (of de combinatie) die de aanleiding tot dit topic heeft gegeven, want noem mij minstens eens 10 andere die dit ook doen? Lachen

Laulau1986

crossmonster schreef:
[foto][vuilnisbakkenras][Bniks][krijg m niet aan de teugel][oh ja en hij heet pietje] zoiets Huilen van het lachen

Ja denk dat er veel mensen gaan kijken!

Anoniem

crossmonster schreef:
[foto][vuilnisbakkenras][Bniks][krijg m niet aan de teugel][oh ja en hij heet pietje] zoiets Huilen van het lachen

en dan de kleur, wat voor kruizing is het? wat is de vader, en wat voor kleur dekje, dat word een hele lijst! Nagelbijten / Gniffelen

Keet

gewoon [foto] naam van het paard @ bezigheid?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:51

Anoniem schreef:
@ patsur : jij kijkt dus alleen die topics (waar opzich niets mis mee is) maar een topic van mij en mijn draver zou jij dan mss niet kijken alhoewel het mss super foto's zijn (niet dat dat zo is ) maar toch. en van nivo en ras : tja een Z ruiter zal veeeel meer kijkers krijgen dan een B of recreatie ruiter en me ras: tsja als je shet neer ze krijg je veel minder kijkers dan dat je arabische hengst neer zet. vind ik ook niet echt eerlijk aangezien ik dat er eigenlijk helemaal neit toe vind doen

Kan misschien banketstaaf overkomen, maar dravers interesseren mij gewoon niet. Zal minder snel een topic aanklikken met 'draver' erin, dan waar een afstamming in staat..
Sorry

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:51

Schimmelig schreef:
Pradaatje schreef:
Sorry? Waar slaat dit op? Ik heb nergens gezet dat ik me aan hun erger? Ik vind het leuk om naar ze te kijken. Sterker nog, ik kijk tegen ze op. Omdat ik hoop dat ik ook over een aantal jaar met me koudbloed zo loop. Dus ik snap niet waar je zoiets op bazeert. Je oordeelt terwijl je niets weet. Dat neemt niet weg dat ik zoveel topics in 1x gewoon zo irritant vind!

Ik heb het niet specifiek over jou, maar over iedereen die hypocriet doet over de reden (of de combinatie) die de aanleiding tot dit topic heeft gegeven, want noem mij minstens eens 10 andere die dit ook doen? Lachen

De enige die ik hier hypocriet vind doen ben jij Schimmelig. Iedereen probeert hier zijn/haar mening te geven en dat jij het daar niet mee eens bent kan de rest niks aan doen natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:52

crossmonster schreef:
Anoniem schreef:

das onzin, nu reageren de mensen die die rassen niet interessant vinden ook niet

door ze te bundelen, krijg je juist voornamelijk mensen die ze wel leuk vinden, en wss dus ook meer reacties

maar als je draver er in zet dan komen ze bijvoorbaat al neit kijken alhoewel ze wel geintreseerd zijn in Z foto's en op die foto's rijd je dan bijv Z

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:52

Schimmelig schreef:

Ik denk overigens dat je hier een goed punt hebt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:53

patsur schreef:
Anoniem schreef:

Kan misschien banketstaaf overkomen, maar dravers interesseren mij gewoon niet. Zal minder snel een topic aanklikken met 'draver' erin, dan waar een afstamming in staat..
Sorry

tuurlijk snap ik zeker maar als er fjord staat ga ik zelf ook bijvoorbaat al niet kijken. maar als er fjord Z2 staat dan in een keer wel

maare ik ga....
want ik ga mijn ubers sjieke netjes aan de teugel lopende goed gallopeerden met zwijmel gangen draver longeeren dus dagdag
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-08 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:54

Laulau1986 schreef:
De enige die ik hier hypocriet vind doen ben jij Schimmelig. Iedereen probeert hier zijn/haar mening te geven en dat jij het daar niet mee eens bent kan de rest niks aan doen natuurlijk.

Als je niet weet wat hypocriet is, kun je er een ander beter niet voor uitmaken Clown

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:55

Anoniem schreef:
crossmonster schreef:

maar als je draver er in zet dan komen ze bijvoorbaat al neit kijken alhoewel ze wel geintreseerd zijn in Z foto's en op die foto's rijd je dan bijv Z

Als dat er in staat, zal ik wel kijken ja.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:56

Sjoert schreef:
Schimmelig schreef:

Joh, heb hem al drie keer gesteld, maar wacht nog steeds op antwoord! Haha!

Ik begrijp wel dat sommige zich een beetje ondergesneeuwd voelen hoor, maar de manier waarop zij dat kenbaar maken.. my my my Ziek

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:58

Dat weet ik best. Er is meerdere malen gezegd door mensen welke combinaties als voorbeeld worden bebruikt maar dat er ook anderen zijn en er wordt niet aardig over gedaan dan wat gemeent is, dus echt hypocriet vind ik dat niet Clown.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:59

Maar wat mij dan opvalt...
Iemand plaatst veel topics, maar die topics staan wel allemaal op pagina 1, blijkbaar zijn er toch veel mensen in geinteresseerd?
(en rijtechnisch commentaar krijg je zowiezo amper, niet alleen die mensen niet Knipoog)

Opzich vind ik 1x per week per combinatie wel een mooie regel hoor. Fans van bepaalde combi's kunnen altijd ergens anders meer foto's zien oid Lachen

Wat betreft titels enz. Afstamming vind ik interessant, het ene bloed boeit me meer dan t andere en dat is denk ik voor meer mensen zo.
Om nou echt onderscheid in forum te maken tussen warm en koudbloed of klasses oid vind k niet echt nodig. je kan toch aanklikken wat je wil zien en de rest laten voor wat het is?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 15:59

Hey dames laten we niet gaan bashen op iemand die het gewoon niet met jullie eens is. Dan schiet een discussie niks op. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:00

Noukie schreef:
Maar wat mij dan opvalt...
Iemand plaatst veel topics, maar die topics staan wel allemaal op pagina 1, blijkbaar zijn er toch veel mensen in geinteresseerd?
(en rijtechnisch commentaar krijg je zowiezo amper, niet alleen die mensen niet Knipoog)

Opzich vind ik 1x per week per combinatie wel een mooie regel hoor. Fans van bepaalde combi's kunnen altijd ergens anders meer foto's zien oid Lachen

Wat betreft titels enz. Afstamming vind ik interessant, het ene bloed boeit me meer dan t andere en dat is denk ik voor meer mensen zo.
Om nou echt onderscheid in forum te maken tussen warm en koudbloed of klasses oid vind k niet echt nodig. je kan toch aanklikken wat je wil zien en de rest laten voor wat het is?

ik denk dat de één ras intressant vind, de ander astamming, de ander niveau, de ander maat, de ander kleur, enz, zo blijf je bezig met scheiden..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:02

dees_daan schreef:
ik denk dat de één ras intressant vind, de ander astamming, de ander niveau, de ander maat, de ander kleur, enz, zo blijf je bezig met scheiden..

ja precies
de 1 kijkt alleen naar M of hoger (ik zeg maar wat), de ander alleen naar fjorden, weer iemand naar springpaarden enz enz
Als er een duidelijke titel is kan men dus kiezen wel of niet te kijken, eindeloze sub-fora lijkt me dan niet handiger oid. Zoals dees_daan dus al zegt, dan blijf je bezig en kan je eindeloos discussieren over hoe je dan gaat onderverdelen enz

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:06

ik ben met noukie eens Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:08

blijf erbij dat het eerste voorstel het minst gecompliceerd is: 1 topic per gebruiker per week met een duidelijke topic titel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:09

Evelli schreef:
blijf erbij dat het eerste voorstel het minst gecompliceerd is: 1 topic per gebruiker per week met een duidelijke topic titel

daar ben ik het ook mee eens Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:09

Sjoert schreef:
Schimmelig schreef:

Ja daar hadden we het al eerder over Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan ook niet tegen schijnheiligheid! Zeg gewoon op wie je die kritiek hebt Ja

@Sjoert: Bashen Huilen van het lachen kijk je teveel gouden kooi Nagelbijten / Gniffelen

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:10

Tags verplicht stellen lijkt me niet heel zinvol, iedereen vindt wat anders belangrijk, dus zou gewoon in je titel neerzetten wat je zelf belangrijk vindt Lachen

Max 1 topic per week (per combinatie of per ruiter oid) en topics niet meer omhoog kunnen schoppen lijken me zinvollere regels Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:12

ik denk gewoon dat er veel beter op gecontroleerd moet worden...

topics die foto's bevatten die om te huilen zijn (dus kwalitatief zodanig slecht dat er geen normaal commentaar op te geven is) dat die topics zonder pardon gesloten gaan worden.

ook vind ik de regel van elke bokker per paard 1 topic per week een goede regel. per 2 weken zou ik ook nog wel prima vinden.

en het opsplitsen van paarden en pony's is wellicht een idee. scheelt toch weer heel erg veel drukte