Lekker Marigold!Trouwens hoe gaat het met je? Ik ga vanavond weer naar de S. Volgens mij mis jij dat best wel, je was altijd zo betrokken (jaja dat zei M.)
We zijn nu bezig de puntjes op de i te zetten en de regelzaken in orde te maken. Het schiet al aardig op, maar ik kan niet echt een schatting geven wanneer het klaar is. Het zal vast geen maand duren in elk geval
Yes Yes Yes!!!!!!!!! Ik maak direct nieuwsberichten op diverse sites zodra de link er is!! Gefeliciteerd Miss-Malfoy!!! Strakke actie!
HOERAAAAAAAAAAAAA-springt als verrassing uit de virtuele taart-TadaaSuper!!!! Hoera voor het boktteam!! -HOERA-
Ik ben blij dat het subforum er komt. Nu kunnen nog meer mensen volop hun ei kwijt op bokt . Denk dat het een tof forum wordt!
ik dacht.. ga eens kijken hoe het met dat subforum staat en jawel hoor op de vorige bladzijde! hartstikke leuk ben wel benieuwd hoe het gaat worden!
Leuk zeg dat er een nieuw subforum is, ik begeleid en geef les aan gehandicapten en heb een gehandicapt broertje dat paard rijd
waarom staat het onder paardenwelzijn?het gaat toch over de ruiters en niet om de paardenhad het liever op informatief bij de disciplines gezien