Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasamba schreef:Je kan toch alleen een persoon raten of kan het ook op een topic dan?
Dniesjj117 schreef:Maar qua inhoud heb je ook posts die bijvoorbeeld op UK en CB niet onderbouwd zijn... En daar brengen mensen commentaar misschien neit leuk, maar dan heb je er wel het meest aan.
Shadow0 schreef:Dniesjj117 schreef:Maar qua inhoud heb je ook posts die bijvoorbeeld op UK en CB niet onderbouwd zijn... En daar brengen mensen commentaar misschien neit leuk, maar dan heb je er wel het meest aan.
Op UK en CB horen de posts juist wel onderbouwd te zijn, en mijn persoonlijke ervaring op UK is dat dit ook zo is.
Het gaat er voor een groot deel om hoe je commentaar en aandachtspunten brengt, maar ik vind UK en CB bij uitstek fora waar gebruikers laten zien hoe je kritiek toch goed kunt verwoorden, en punten aan kunt geven op een manier die niet kwetsend of vervelend maar juist opbouwend en leerzaam is
Dniesjj117 schreef:Ik bedoel dat er op UK en CB posts zijn die inhoudelijk slecht onderbouwd zijn (ik kom ze nog genoeg tegen hoor, wil je er best op wijzen als dat nodig is),
Pasamba schreef:Ik zie nu al bij iemand een bericht staan waarin staat dat diegene alleen maar op - zit te drukken bij bepaalde personen omdat ze die niet mag..
Lijkt me niet echt de bedoeling van dit systeem.
Pasamba schreef:Ik zie nu al bij iemand een bericht staan waarin staat dat diegene alleen maar op - zit te drukken bij bepaalde personen omdat ze die niet mag..
Lijkt me niet echt de bedoeling van dit systeem.
hopla schreef:Wat is dit voor idiooterie?![]()
Ik heb net 10 blz. doorgelezen maar kun je hier ook gewoon niet aan mee doen?
Ik wil helemaal niet in een hokje geplaatst worden.![]()
Wat gebeurd er als mensen je vaak een plus geven?
Wat is de meerwaarde hiervan?
Ik vind het echt van de zotte dat men je hier beoordeeld wordt en dat je zelf ook bokkers op hun postgedrag moet beoordelen.
Big Brotherachtige taferelen.
Deze dame doet er niet aan mee.
Is het eigenlijk al zeker dat dit op bokt blijft?
Een goede reden om te stoppen lijkt me met bokt.
Alina schreef:Het was al "gewaagd" om je eerlijke mening te geven op bijv. een HAW-topic, maar nu laat je dat wel helemaal uit je hoofd..
Heeft de TS er geen oren naar en vindt zij/hij je opmerkingen waardeloos dan he je gelijk een boel -2en te pakken..
Zie echt, ook niet na de post van Bart, het nut niet in van dit stemsysteem, vind echt dat dit een negatieve aanvullig is op Bokt, iets wat de stemming, wederom, niet gunstig zal gaan beïnvloeden..
Jammer..
SuperPepeijn schreef:Klopt, deze functie is alleen al zinloos omdat de meeste bokkers niet openstaan voor iets dat niet in hun straatje ligt en alleen maar lezen wat ze willen lezen