Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ro0sj_ schreef:gribaldi schreef:ja is ook wel leuk welke setje op je ponyligt er dan ook natuurlijk aan welke kleur je paardj heeft
klopt dan kan je er een foto bij zette ? 1 foto dan ofzo haha
MArl0esJuh schreef:Ik ben ook wel voor een subforum voor NF-pony's. Zelf heb ik nl. ook een newforester.
gribaldi schreef:@Gabon.. mwah doe maar gewoon apart forum op bokt lijkt mij toch leuker hoor. Ook al ben ik fan heb er zelf ook 1 mij zal je niet op die site vinden vind bokt stukken handiger
gribaldi schreef:Jullie hebben wel gelijk, zo komen we der niet. we moeten nu een plan gaan maken.
Genoeg mensen die voor zijn! Nu nog een Mod vinden en nog meer mensen. We kunnen daarover wel een topic maken wie dat zou willen worden. Verder heb ik wel een lijst met dingen die we in ons plekje kunnen stoppen
-Wedstrijden(Speciaal voor NF)
-Keuringen
-Foto's van jou wedstrijden
-Vragen over hoe jij je NF verzorgt.
-Slijmen over hun hoofdjes
-Je NF voorstellen
-Over Hengsten praaten
-Over Bekende Merrie's
-Bekende Ruinen
-Over de ouders van je paard.
-Afstammelingen
-Taxatie topic.
liberty schreef:gribaldi schreef:Jullie hebben wel gelijk, zo komen we der niet. we moeten nu een plan gaan maken.
Genoeg mensen die voor zijn! Nu nog een Mod vinden en nog meer mensen. We kunnen daarover wel een topic maken wie dat zou willen worden. Verder heb ik wel een lijst met dingen die we in ons plekje kunnen stoppen
-Wedstrijden(Speciaal voor NF)
-Keuringen
-Foto's van jou wedstrijden
-Vragen over hoe jij je NF verzorgt.
-Slijmen over hun hoofdjes
-Je NF voorstellen
-Over Hengsten praaten
-Over Bekende Merrie's
-Bekende Ruinen
-Over de ouders van je paard.
-Afstammelingen
-Taxatie topic.
Ik vind dat er veel overgenomen is van het new forest pony forum....
_Ro0sj_ schreef:_Marleen @ jij staat er al op;)
Wie is er 16 jaar(Of ouder)? en wil graag submods
ik heb er 5 Nodig namen graag in een rij zette
(meer dan 5 mag ook)
1._Marleen
2.
3.
4.
5.
nielsd schreef:Maar je moet ouder dan 18 zijn, volgens mij dan.
BasiNami schreef:Ik ben 18, wil wel submod zijn!
Liberty: ik zit ook bij het NewForest forum, maar ben toch bijna altijd op bokt..
Het is leuk om hier ook een apart deel over New Foresters te hebben
liberty schreef:tja ieder zijn meneing he, ik vind het wel gezellig bij het NF forum, en kan nog veel gezelliger worden als er meer komen om het leuk te makenIk Zit naast bokt ook nog op NF en appaloosa forum
Neonlight schreef:Al 50 mensen??? New Forest forum heeft er 508 op dit moment, ledenlijst wordt regelmatig opgeschoond en het zijn zo'n beetje allemaal redelijk actieve leden, actiever wat betreft het onderwerp NF dan hier op Bokt.Bovendien, wat betreft oude topics omhoog halen, dat ging om topics van maanden oud, dat hoef je hier op Bokt ook niet te proberen, topic ouder dan 2 weken mag hier al niet omhooggehaald worden. Met 97929 berichten zijn er ook veel meer NF berichten als dat je hier zult vinden.