Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
timokyana schreef:Stem ook voor de zwarte lijst, of misschien een waardeeringstopic van bokkers waarvan bekend is dat ze betrouwbaar zijn.
Zo doe ik het ook cyntje, maar wat als jij degene bent die geld over heeft gemaakt en je pakket niet krijgt
timokyana schreef:Stem ook voor de zwarte lijst, of misschien een waardeeringstopic van bokkers waarvan bekend is dat ze betrouwbaar zijn.
Zo doe ik het ook cyntje, maar wat als jij degene bent die geld over heeft gemaakt en je pakket niet krijgt
timokyana schreef:@cyntje, haha sorry ging over je tekeningen. Slim van je, denk dat ik het ook maar niet meer via bokt doe, hoewel het heel vaak goed is gegaan.
Mickey schreef:Fijn dat het probleem waar dit topic voor gestart is, in ieder geval is opgelost.
Een zwarte lijst wel of niet? Daar hebben we het binnen het moderatorteam ook wel eens over gesproken. Uiteindelijk waren we er niet enthousiast over omdat het moeilijk te achterhalen is of zowel de verkopende als de kopende bokker al dan niet moedwillig in gebreken blijven.
Iets soortgelijks zou je wel kunnen doen, maar dan niet een zwarte lijst, maar een lijst met positieve ervaringen zou ik persoonlijk liever zien. Wanneer je ziet dat een bepaalde bokker al vaker goed verlopen ver- of aankopen heeft gedaan, is de kans groot dat het bij jou ook goed zal gaan.