Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lia_ schreef:Apple schreef:
Hier heb ik dus echt vraagtekens bij, dacht dat er hier wat meer waarde werd gehecht aan integriteit en eerlijkheid:?
Vind dit echt een slechte zaak.
viewtopic.php?f=13&t=501442&hilit=verduisterende
Sylvia schreef:Misschien net doen alsof je in de HK zit dan?
Lia_ schreef:Vanochtend was hij er van overtuigd dat hij vast snel dood zou gaan![]()
Aangezien ik naar mijn werk moest hem maar gevraagd om de verwarming uit te laten zodat het niet te hard zou stinken als ik thuis kwam![]()
Nu vind hij mij niet meer lief.....
MSQuincyTE schreef:En jij haalt oude koeien uit de sloot.
De 4 nieuwe mods heel veel succes
Karl66 schreef:Deze hele discussie gaat dus helemaal nergens over
Als we de nieuwe mods nou gewoon gaan beoordelen op hoe ze hun werk als mod doen lijkt me zinniger dan maar eindeloos doorgaan over een niet al te slimme actie uit het verleden. Deze discussie geeft mij vooral het gevoel dat een aantal bokkers weer een reden gevonden hebben om te zeuren en hun gelijk te bewijzen.
De nieuwe mods die ik her en der in discussies tegen ben gekomen, waaronder Yvonniej, lijken mij capabel en de anderen zullen het ook vast zijn, dus succes.
ThePast03 schreef:MSQuincyTE schreef:En jij haalt oude koeien uit de sloot.
De 4 nieuwe mods heel veel succes
En jij hebt vast niet alles doorgelezen.
MSQuincyTE schreef:Ik heb het hele topic gelezen
ThePast03 schreef:[
Ik dacht al: waar blijft Karl nu.
Citaat:1. Ik herken door diverse ervaringen heel snel "interessante" discussies
2. Ik weet ze snel een leuke wending te geven
3. Ik zit uren op bokt
4. Kan de gemiddelde leeftijd van het moderatorteam behoorlijk omhoog halen
5. Men kan/zal me niet gauw kunnen betichten van "vriendjespolitiek" aangezien ik die op bokt niet veel heb.
Wie volgt
slimmerik schreef:Aangezien je verleden er niet zo veel toe doet op bokt, plaats ik hierbij een "open" sollicitatie naar de functie van moderator.
Ikke oftewel AlaneCitaat:Wie volgt![]()
Karl66 schreef:Sorry, ik ben bevooroordeeld want ik trek de Karlettes voor en ik schijn een relschopper te zijn![]()
Maar ik kan niet ontkennen dat ik veel te veel uren op bokt doorbreng en dus wel eens in een discussie terecht kom
Alane schreef:vergeten te vermelden: ik had en heel bekende hamster, maar Ogsnart is helaas naar de eeuwige hamstervelden, en heb nu 5 nieuwe... en dit is er 1 van:
Anya schreef:Hé Alane. Dat heet boktverslaving. Daar heb je binnenkort opvanghuizen voor