Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Sylvia, die invalshoek had ik nog niet in gedachten.
Ik dacht voornamelijk aan het "gebande bokker is toch online".
Ik gooi even dit standpunt in de groep.
Apple schreef:Even wat temperen, ik heb nog niets gezegd over de uitkomst van dat 'in de groep gooien', dus wordt nu niet te snel blij.
Shadow0 schreef:
Ik vind het een ontzettend domme actie om te gaan posten met het account van iemand anders. De regels zijn duidelijk en dan staat een beetje geduld stukken volwassener dan een houding van 'oh, dan doe ik het zelf wel'. Ik ben ook nooit zo gevoelig voor een slachtofferhouding: je bent zelf degene die uiteindelijk kiest om wel of niet op de knop 'plaatsen' te drukken, en daar kunnen consequenties aan zitten.
vikki schreef:Shadow0 schreef:
Ik vind het een ontzettend domme actie om te gaan posten met het account van iemand anders. De regels zijn duidelijk en dan staat een beetje geduld stukken volwassener dan een houding van 'oh, dan doe ik het zelf wel'. Ik ben ook nooit zo gevoelig voor een slachtofferhouding: je bent zelf degene die uiteindelijk kiest om wel of niet op de knop 'plaatsen' te drukken, en daar kunnen consequenties aan zitten.
Dit snap ik in deze situatie eerlijk gezegd niet... want -ik ga er even van uit dat het volgende de eerlijke waarheid is- op emails werd niet gereageerd... pb's versturen onder eigen account zal naar ik aan neem niet mogelijk zijn geweest... dan is het toch logisch dat iemand uiteindelijk probeert om op een andere manier contact te zoeken? Tenminste... ik vind dat heel logisch.
Apple schreef:Sylvia, die invalshoek had ik nog niet in gedachten.
Ik dacht voornamelijk aan het "gebande bokker is toch online".
Ik gooi even dit standpunt in de groep.
Prima schreef:Zouden jullie je ook zo druk maken om mij als ik werd geband
Prima schreef:Zouden jullie je ook zo druk maken om mij als ik werd geband![]()
Alane schreef:ze hebben 4 nieuwe mods erbij en we wachten nog steeds